تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طرفداران رژیم غذایی قلیایی معتقدند که حدود 75 درصد از بدن ما از آب تشکیل شده است، آب یک رسانه بیولوژیکی مفید است که اجازه می دهد تا مواد مغذی و اکسیژن در خون جریان یابند و سایر فعالیت های بیوشیمیایی به راحتی صورت گیرند. تغییر نژاد بشر و به تبع آن تغییر رژیم غذایی از قلیایی به اسیدی منجر به از دست دادن مواد معدنی ضروری مانند پتاسیم، منیزیم، کلسیم و سدیم شده است. همان طور که باران اسیدی می تواند به جنگل ها آسیب بزند و رودخانه ها را آلوده کند، اسیدی شدن بدن نیز می تواند سلول های بدن و بافت ها را از بین ببرد و علائمی شبیه زنگ زدگی درختان جنگلی را در اطراف رگ ها و شریان های ما انسان ها ایجاد کند که اگر نادیده گرفته شود تمامی عملکرد های سلولی از جمله حمل و نقل مولکولی، تولید مثل و تولید انرژی را مختل کرده و موجب بروز بیماری های جدی می شود.

عدم وجود مواد مغذی قلیایی باعث می شود مردم در معرض ابتلا به بیماری های مختلف، از جمله دو بیماری قاتل یعنی مشکلات قلبی و عروقی و سرطان قرار بگیرند. مطالعات علمی نشان داده اند که افزایش وزن سیستمیک یا چاقی نیز از عدم تعادل اسیدی قلیایی بدن ایجاد می شود. اگر ما تنها می توانستیم بیماری های مربوط به قلب و عروق را از بین ببریم به طور متوسط 8/9 سال به طول عمر افراد اضافه می شد.

زمانی کهPH  بدن ما از تعادل خارج می شود.

اگر تعادل PH بدن مختل شود، بدن واکنش نشان می دهد و برای بازگرداندن تعادل از دست رفته ی خود تلاش می کند که این امر، منجر به از دست دادن مقادیر فراوانی از مواد معدنی ضروری می شود و زمینه را برای ابتلا به بیماری های مختلف در سالهای بعدی مهیا می کند. راز رسیدن به سلامتی مطلوب در استفاده از مواد غذایی قلیایی است، هدف ما حذف کامل مواد غذایی اسیدی نیست بلکه ترکیبی سخاوتمندانه از مواد غذایی اسیدی و قلیایی است و شما لازم نیست به خودتان گرسنگی بدهید.

رژیم غذایی قلیایی کمک می کند تا شما تبدیل به فردی کاملاٌ سالم شوید، رژیم غذایی قلیایی فقط راهی برای از دست دادن وزن نیست، بلکه در عین حال یک سبک زندگی جدید است. رژیم غذایی قلیایی به خوردن هشتاد درصد مواد غذایی قلیایی و بیست درصد غذاهای اسیدی متمرکز است. بسیاری از پیروان رژیم غذایی قلیایی بر این باورند که انسان های اولیه غذاهای عمدتا قلیایی می خوردند و خوردن گوشت درمواقع نادری اتفاق می افتاده است و همین انتخاب آنها را بسیار سالم و مقاوم در برابر بیماری ها می کرده است.

 

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">