تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

من تا کنون ندیده اَم چه انسانهای پخته خوار و چه کسانی که تغذیه طبیعی را در پیش گرفته اَند، از مزه ی میوه ها بدشان بیاید و شکایت کنند،  اما تقریباً اکثر قریب به اتفاق دوستانی که خامگیاهخواری را شروع می کنند از طعم و مزه ی بد و نامأنوس جوانه ی غلات و حبوبات گله مند هستند.  معمولاً پاسخی که به آنها داده می شود این است که شما به خوردن این غذاها عادت ندارید و باید مدتی بگذرد تا به خوردنشان عادت کنید!!!  و یا این که همونطوری که اشاره کردم به آنها گفته می شود با ترکیب جوانه ها با سایر مواد غذایی و همچنین استفاده از نمک و ادویه آنها را مزه دار کنند! در ادامه قسمت هایی از کتاب ارزشمند "قابلمه را فراموش کن" در مورد نان را برایتان می نویسم:

آیا باید نان خورد؟

من می دانم این مقاله بیش از حد تو را به خود مشغول می دارد، گاهی به خود می گویی که یک لقمه نان و کره و مربا که اشکالی ندارد. احتیاجی نیست هر آنچه را من می گویم، مو به مو اجرا کنی. من خود نیز طبق گفته هایم زندگی می کنم. من خیلی خرج کرده و مکافات کشیده ام تا فهمیده ام چکار باید کرد تا سالم شد؛ به این جهت است که این همه سخت گیر هستم. تمام کسانی که مرا می شناسند، می دانند به آنچه می گویم و می نویسم، ایمان دارم، زیرا مسئله تندرستی ام مطرح است که سالها مرا از لذت بردن منع کرده بود. پولدار بودم اما نمی توانستم از هیچ چیز لذت ببرم. الان هم به پول احتیاجی ندارم و برای پول کتاب نمی نویسم، فقط می خواهم تو همنوعم را نجات دهم. امتحان کن و بدان که موفق می شوی. به هیچکس اعتماد نکن، حتی به پزشکان. توافق هایی که تو با خودت در مورد تغذیه ات می کنی، مهم و اساسی است. اما بدان توافق تغذیه ای، توافق با بیماری است و توافق با بیماری، توافق با مرگ است و تو خودت این توافق ها را به گردن می گیری.

وقتی انسان سالم است که جسمش را حس نکند. خودت می دانی که تحمل انسان زیاد است. بدت تو نیز تحمل می کند. اما این تحمل به بیماری ختم می شود. پنیر ماده ای دیر هضم و مملو از باکتری است، زیرا در اثر تخمیر به وجود می آید. نمک موجود در آن بدن را مسموم می کند. ما به نمک احتیاج داریم اما به نمک آلی که در میوه ها و سبزی ها موجود است. مربا و نان در دمای 37 درجه موجب نفخ شکم می شود و محیطی الکلی می سازد. خیلی قبیله ها هستند که مردمش نان نمی خورند. مگر وقتی خمیر را در آب می کنند، خمیر نمی ترشد؟ همین ترشیدگی یعنی به وجود آمدن باکتری. مردم تانزانیا و چینی های اصیل، در گذشته نان نمی خوردند. آن ها بیشتر برنج و هیرزه می خوردند. در میان کسانی که هیرزه می خورند، درصد ابتلا به سرطان خیلی پائین است. هیرزه چسبناک نیست و در مقایسه با برنج، مواد بیشتری در خود دارد. در ضمن، قلیایی است در حالی که برنج شدیدا اسیدی است. هیرزه را نیز باید بپزی. اگر زمانی دوباره به غذاهای گذشته میلی پیدا کنی، دیگر به دهانت مزه نخواهد کرد، زیرا ماهیت آنها برایت شناخته شده است و تو آنقدر می خوری تا دوباره از آنها زده شوی و کنار بکشی. آنان که مرا می شناسند، می گویند من کاملاً مدافع طبیعت و افراطی شده ام. به دکتر شلتون نیز چنین عناوینی می دادند، اما این عناوین برای من مایه افتخار است. آنزیم پتیالین نمی تواند مواد نشاسته ای نان را هضم کند. این آنزیم فقط برای هضم نشاسته در بدن موجود است. از آنجا که انسان نشاسته خور نیست و محصولات مشتق از گندم، همگی دیرهضم هستند، نه در دهان و نه در جای دیگر بدن، به خوبی هضم نمی شوند. سگ در شرایط اضطراری نان می خورد، اما آیا سگ نان خور است؟ اگر می توانی نان را بی نمک بخور. هیچ یک از پختنی ها بدون نمک قابل خوردن نیستند. امتحان کن. حتی آنزیم آمیلاز نیز نمی تواند نشاسته را هضم کند. آنزیم های ما برای هضم میوه ها و سبزی های کم نشاسته ساخته شده اند. دانه ها زمانی قابل هضم می شوند که به صورت جوانه باشند. دانه ها برای پرندگان قابل هضم است، زیرا آنها سنگدان دارند. اگر نخواهی الکل، پپسی یا نوشیدنی های متداول امروزی را بنوشی، باید به سراغ چای بروی. چای سیاه تانن و اسید دارد که در جداره رگها رسوب می کند. آبی وجود ندارد که بی خطر باشد. تمام آب های دنیا با کلر و فلوئور و برم و ید مخلوط شده اند و نوشیدن آنها سرطانزاست. در این خصوص، تحقیقات زیادی شده و کتابهای متعددی به رشته تحریر درآمده است. نشاسته و گلوتن موجود در غلات برای بدن قابل هضم نیستند. بهترین نوشیدنی دنیا آب خالص است؛ اما آب خالص کجا پیدا می شود؟ آب موجود در میوه ها بهترین آب دنیاست و کسی که میوه می خورد، دیگر احتیاج چندانی به آب ندارد. هر کسی باید خود شروع کند که بدنش را بشناسد. نباید مسئولیت را به گردن آقایان اطبا انداخت. ما انسانها گیاهخوار هم نیستیم. زیرا هزارلا نداریم و مانند گیاهخواران، چند شکمی هم نیستیم.

چرا اصولاً مصرف غلات برای انسان خوب نیست؟

در حدود شش تا هشت هزار سال پیش، انواع غلات که امروزه دیگر وجود ندارند، در مصر پرورش داده می شد. البته نه برای تغذیه، بلکه برای انهدام سنگ هایی که جهت ساختن اهرام ثلاثه به کار می رفت. در قبر فرعون ها دانه های غلاتی پیدا کردند که هنوز قابل جوانه زدن بود. این نشان می دهد که تا چه اندازه این قبیل دانه ها مقاوم هستند و چرا این همه مشکلات گوارشی برای انسان ایجاد می کنند. انسان نمی تواند دانه هایی را که دارای نشاسته و ویتامین ب و همچنین مواد معدنی فراوان هستند، هضم و جذب کند. انسان از غذاهایی که می خورد نیرو نمی گیرد، بلکه از موادی که بدنش آن ها را متجانس و هضم و جذب می کند، نیرو می گیرد. در اثر پختن، بیشتر ویتامین ها نابود و مواد معدنی به موادی غیر آلی و سمی تبدیل می شود که اصولاً ماهیت اولیه را ندارند. در ضمن تو باید هر چیزی را با آبی بپزی که حاوی کلر و فلئور است. ما فقط می توانیم مواد معدنی ارگانیکی را که گیاهان به کمک نور خورشید می سازند، هضم و جذب کنیم. تمام غلات اسیدی هستند و بیشتر مردم هم بدنی اسیدی دارند. همچنین غلات از داشتن کلسیم محروم هستند. دکتر اشتاینتل آلمانی غلات را بمب هایی کوچک می نامد. او در قوانین تغذیه ای جدیدی که منتشر کرده، بابت خطراتی که غلات به وجود می آورند، هشدا داده است. او معتقد است که آن ها مانند دینامیت عمل می کنند و غلات را عامل بیماری ها می داند: عفونت مخاط ها، تخمیر، یبوست، اسیدی شدن بدن، رماتیسم، نقرس، سیاتیک، بیماری های پوستی، دیابت، زخم های روده و معده و غده های سرطانی. تمام بیماری ها نتیجه ی تجمع مکرر آشغال هاست. غلات به دلیل چسبناک بودن و نداشتن الیاف تحریک کننده ی سیستم دفاعی بدن باعث سمی شدن بدن و تجمع مواد دفع نشدنی می شوند. وقتی تو اراده داشته باشی و صد درصد میوه خوار شوی، تمام این بیماری ها ناپدید می شوند. دکتر آلوارز درباره ی نان می گوید: «نان تمام طول روده ی کوچک را طی می کند بی آن که به طور کامل هضم شود.» از این گذشته، گندم و نمک مانع جذب مواد غذایی می شوند. کسانی که با روش طبیعی تغذیه آشنایی دارند و همه چیز را روی بدن خود آزمایش کرده اَند، می دانند که مصرف مداوم مواد غذایی که به صورت غلط با هم قاطی شده است، باعث لطمه زدن به سیستم گوارشی می شود. هر آنچه در دانه ها موجود است، در میوه ها نیز به صورت زودهضم وجود دارد. نشاسته ی پخته اصولاً غیر قابل هضم است. دکتر آلوارز می گوید: «تمام اظهاراتی را که درباره ی حیات بخش بودن نان گفته اَند، باید به فراموشی سپرد و بهترین کار این است که از خوردن آن خودداری شود.» او همچنین می گوید: «کسی که یک تکه نان می خورد، دیگر جایی برای میوه که غذای اصلی اوست، ندارد. مهم ترین کار برای کسانی که به دنبال تندرستی می گردند این است که از خوردن این دانه که از تمام غلات دیر هضم تر و کشنده تر است، خودداری کنند. این نشاسته خوردنی نیست.»

 در سال 1845، یعنی 147 سال پیش یک محقق تغذیه ی انگلیسی به نام هازوود، نان و غلات را مادی مرگ آور نام نهاد. در زمان او هنوز آرد سفید به بازار نیامده بود. نان سفید بدون مواد شیمیایی درست می شود و هضمش راحت تر از نان سیاه است. این محقق توضیح می دهد که مواد زمینی موجود در نان که در آب چاه ها نیز موجود است (مینرال ها و مواد معدنی مرده)، انسان را به مرور زمان از حالت انعطاف پذیری دور و او را به فردی سست با استخوان هایی توخالی تبدیل می کند. علت این امر نیز حرارت دیدن نشاسته و تمام مشتقات شیمیایی و نمکی است که به آرد اضافه می کنند، همچنین آبی که دارای مواد غیر آلی است. حرارت تمام مواد معدنی موجود در گندم را به موادی غیر آلی تبدیل می کند و ویتامین های موجود در گندم را از بین می برد. تقریباً 700000 نمونه حیوان در روی کره ی زمین زندگی می کنند که همگی غذای خود را تازه و خام مصرف می کنند و سالم هم هستند. هزارها بیماری نتیجه ی پختن، سرخ کردن و منجمد کردن مواد ارزشمند غذایی است که انسان و حیوانات وابسته به بشر مصرف می کنند. غلات پخته بسیار دیرهضم است و همیشه باید به آن ادویه و چربی و نمک اضافه کرد که آن ها نیز جسم را مغشوش و تحریک می کنند. بدتر از همه خوردن غلات همراه با مواد پروتئینی است مانند نان و پنیر، گوشت و برنج. در این شرایط نه نشاسته و نه پروتئین، هیچ کدام هضم نمی شود. نشاسته به محیطی بازی (بزاق دهان) و پروتئین به محیطی اسیدی (اسید معده) برای هضم خود احتیاج دارند. طبق قوانین شیمیایی، بازها و اسیدها یکدیگر را خنثی می کنند. در نتیجه پروتئین و نشاسته یکدیگر را هضم نمی کنند. اگر دقت کنی، تکه های هضم نشده ی آن را در مدفوع خود خواهی دید. نان و پنیر تمام سیستم گوارشی را فرسوده می کند و مانند سرب در معده می ماند. به همین دلیل است که انسان خود را سیر و پر حس می کند. شیرینی میوه ها خیلی سریع وارد جریان خون می شود. از تمام انرژی فقط 10 درصد صرف هضم آن می شود و 90 درصد بقیه که به صورت قند میوه ها موجود است، برای اعمال ماهیچه ای و کارهای فکری و انرژی مغزی به کار می رود. افسانه ای قدیمی هست که می گوید گوشت ماهی بهترین غذا برای سلول های مغز است. نان دردی از دردهای کشورهای فقیر دنیا کم نخواهد کرد. بعضی رژیم های غذایی نان و گوشت را جهت لاغر کردن شخص توصیه می کنند. چه اشتباه وحشتناکی! من می دانم کلیساها اصلاً خوششان نمی آید که من در این مقاله نان را ماده ای سمّی جلوه داده اَم. امّا واقعیت را باید گفت. ما باید نتیجه ی دانسته های خود را برای نسل های آینده برجا بگذاریم، حالا چه خوشایند باشد و چه به عقیده ی بعضی ها ناخوشایند. برای بر طرف کردن فقر از روی زمین نباید بیشتر از این با این دانه بازی کرد. مردم جهان سوم را باید تشویق کرد، میوه و سبزی بکارند، نه دانه ای بیمار کننده مانند گندم. آن وقت خواهند دید که مسئله ی فقر و گرسنگی چه زود رخت برخواهد بست. تغذیه ی گیاهی می تواند 7 تا 10 برابر جمعیت کنونی دنیا را سیر کند.

دکتر ایوانز، پزشک جراح و محقق انگلیسی در کتاب خود درباره ی شوم بودن مواد زمینی موجود در غلات می نویسد: «مواد موجود در غلات باعث نرمی استخوان ها و قوز در آوردن انسان می شود. این مواد عبارت اَند از: فسفات کلسیم، کربنات کلسیم، فلئورید کلسیم و کلروئید سدیم.» همچنین دکتر ایوانز تمام مواد را از نظر ارزشمند بودنشان در این چند گروه جای داد: 1- میوه ها 2- ماهی 3- گوشت 4- انواع سبزی 5- غلات. میوه ها مواد زمینی خیلی کمی دارند. در عوض سرشار از مواد انرژی زا و شفابخش هستند. برعکس غلات درصد زیادی مواد زمینی دارند و باعث ناراحتی های متعدد و مرگ زودرس می شوند. بیشتر بیماری ها در اثر استفاده از غلات به وجود می آیند. حلیم جو و گندم غارت کنندگان کلسیم بدن هستند. انسان در طول تاریخ تکاملی خود تا کنون هرگز این همه از غلات استفاده نکرده بود. با پیشرفت آسیاب ها درصد مصرف فرآورده های گندم و جو به قدری زیاد شده است که حتی کسانی که به نوعی خام خوار هستند و از خوردن غذاهای حیوانی و گوشت پرهیز می کنند، با مصرف زیادی غلات در بیشتر مواقع از کسانی که گوشت می خورند، بیمارترند. طبق طبقه بندی چند سطر قبل، سبزی ها در ردیف قبل از غلات قرار دارند. سبزی هایی که روی زمین می رویند، به دلیل داشتن کلروفیل سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند، اما مقدار کالری شان ضعیف است و نمی توان انرژی زیادی از آن ها کسب کرد. دکتر ایوانز می گوید اگر می خواهی گوشت بخوری، حداقل آبش را دور بریز، زیرا آب گوشت سمی و حاوی تمام بیماری هایی است که حیوان دارد. دکتر اشتاینتل نیز همین را می گوید. من معتقدم خام خوارانی که گوشت و فرآورده های حیوانی نمی خورند ولی در عوض مقدار زیادی غله مصرف می کنند، اگر گوشت بخورند به مراتب سالم تر هستند، زیرا غلات خطرشان به مراتب بیشتر از غذاهای حیوانی است. دکتر ایوانز در کتاب «چگونه طول عمر زیاد می شود؟»، گزارش های جالبی درباره ی 2000 نفر که بیش از صد سال عمر کرده اَند، می دهد. در اینجا یک بار دیگر می خواهم به کسانی که درباره ی اسیدی بودن آبلیمو مقالاتی نوشته اَند، بگویم که مواد آلکائیدی موجود در آبلیمو مواد اسیدی جمع شده در بدن را در خود حل می کند. پرفسور محقق ویلهلم اشموله مقاله ای در دیلی تلگراف تحت عنوان «آبلیمو، عصاره ی زندگی» نوشت. او معتقد است کسانی که آبلیمو می خورند، پیر نخواهند شد و داستان هایی عجیب درباره ی کسانی نقل کرده است که بیشتر از 120 سال عمر کرده اَند و مقدار مصرف آبلیموی آن ها قابل اندازه نبوده است. یک سیب بهتر از هر خمیردندانی دندان ها را پاک می کند. در عوض، غلات کلسیم ندارند، اسیدی هستند و کلسیم بدن را می مکند. آنان که طرفدار خوردن نان و غلات هستند، بهتر است نگاهی به وضع استخوان های خود بیندازند که در اثر استفاده از نان و غلات چطور پوک و نامقاوم شده است. این مواد تخمیری و اسیدی چه دردهایی که برای انسان به ارمغان نیاورده است. ما تمام این مواد را روی بدن خود آزمایش کرده ایم، نه روی موش و میمون و روباه و حیوانات دیگر. این تحقیقات 170 ساله به هر بیماری شهامت می دهد که از میوه های ویتامین دار بخورد و خود را سالم کند.

دکتر دنسمور انگلیسی در کتاب خود می نویسد که خوردن غلات مساوی است با مرگ زودرس. کسانی که مصرف غلاتشان زیاد است، مقدار تجمع مواد زمینی را در بدن خود افزایش می دهند و بیشتر مریض می شوند و موجبات چسبناک شدن خون و مسدود شدن سیستم دفاعی بدنشان را فراهم می آورند. کسانی که علیل می شوند و از راه رفتن باز می مانند، مقدار مصرف نان و غلات و انواع کیک آنان زیاد است. خوردن مواد اسیدی است که بدن را به این روز می اندازد. هرودوت مورخ یونانی می نویسد که مردم اتیوپی بیشتر خود را با ماهی و شیر تغذیه می کردند. این مواد در مقایسه با غلات دارای عناصر زمینی کمتری است و به همین علت مردم اتیوپی دارای اندامی تنومند و خوش فرم بودند و بیشتر از 120 سال عمر می کردند. در سفری که هرودوت به ایران کرد، از یک دهقان ایرانی پرسید که شاه شما بیشتر چه غذایی را دوست دارد؟ و جواب شنید نان. به همین دلیل است که ایرانیان بیشتر از 80 سال عمر نمی کنند. مسئله ی عمر کوتاه ایرانیان مردم اتیوپی را متعجب نکرد، زیرا آنان می دانستند کسی که نان آلوده مصرف می کند، باید هم مریض باشد و زود بمیرد. ایرانیان به غله خواری در دنیا معروف هستند. دکتر دنسمور و همسرش که هر دو پزشک بودند، بیماران خود را با غذاهای بدون غله و بیشتر با گوشت و میوه تغذیه و مداوا می کردند و سرانجام وقتی بیمار از تندرستی نسبی برخوردار می شد، به او می گفتند گوشت نیز غذایی آلوده است و آن را از رژیم غذایی آن ها حذف می کردند. او در کتاب خود آزمایش ها و تجربیات زیادی را در این خصوص به رشته ی تحریر در آورده است و اعتقاد دارد که میوه ها اصلی ترین و بهترین غذای انسان به شمار می روند. او می نویسد که اگر تغذیه ای بدون نان باشد و به جای آن میوه و مغزهای خوراکی و به طور کلی مواد خام برای انسان در نظر گرفته شود، بیماری وجود نخواهد داشت و انسان به پزشک نیاز ندارد. دکتر دنسمور در کتاب خود ماجرای مسدود شدن عروق دکتری دیگر به نام وینکلر را گزارش می دهد که گر چه سیگار نمی کشید و گوشت و مواد حیوانی را از غذای خود حذف کرده بود، در اثر استفاده از نان و غلات در 40 سالگی به این بیماری مبتلا شده بود. سرانجام دکتر وینکلر در اثر مطالعه ی کتابی ارزشمند از دکتری فرانسوی به نام مونین چشمانش باز می شود و علت بیماری خود را که همانا استفاده از نان و غلات بوده است، در می یابد. این دکتر ادامه دهنده ی راه پرفسور گوبله فرانسوی است که تجربیات هر دو در کتاب دکتر دنسمور ذکر شده است. دکتر مونین علت مرگ زودرس مردم بمبئی و کلکته را خوردن برنج و انسداد شرائین آن ها می داند. همچنین خوردن نان و غله انسان را به چاقی مبتلا می کند. هر انسان چاقی اگر نان و غلات را حتی برای مدتی کوتاه از تغذیه ی خود حذف کند و به جای آن مواد خام و میوه مصرف کند، وزنش به حالت طبیعی بر خواهد گشت. برگشتن به روش تغذیه ی طبیعی که در آن انسان فقط مواد خام بخورد، کار مشکلی نیست. بعضی اوقات سردرد و خستگی و دردهایی در نقاط مختلف بدن بروز می کند که علامت پاکسازی است و خیلی ادامه ندارد و بی ضرر هم هست. برای گذر از مرحله ی پخته خواری به خامخواری، می توانی این طور پیش بروی: از صبح تا ظهر میوه بخور تا با این کار آب مورد نیاز بدنت را با بهترین و پاکیزه ترین آب دنیا تأمین کرده باشی. بدین وسیله کار بیرون راندن مواد زائد بدن را که از ساعت چهار صبح شروع شده است، تقویت می کنی. همچنین با خوردن میوه، به بدن ویتامین و انرژی فوری می رسانی که عمل پاکسازی را سرعت می بخشد. این روش را تا یک ماه ادامه بده و سپس برای شام نیز فقط میوه و سبزی و چیزهای خام بخور. البته تا ساعت 6 بعد از ظهر، زیرا اگر از این ساعت به بعد باز میوه یا چیزی آبکی بخوری، خواب شب خود را تباه می کنی، چون باید بلند شوی و به توالت بروی. رفتن مداوم به توالت به دلیل وجود درصد کالیمی است که در میوه ها موجود است و بدن بدین وسیله نمک های زائد خود را بیرون می راند.

حالا وقت آن رسیده است که درباره ی ناهارت فکر کنی. الآن می بینی که چه اندامی پیدا کرده ای و چقدر چربی بیمار کننده را بیرون رانده ای. همین موفقیت به تو نیرویی عجیب می دهد تا به راحتی ابتدا میوه ها و شاید بعضی وقت ها سیب زمینی تنوری با پوست و آواکادو را جانشین ناهارت کنی.

 پرفسور اهرت می نویسد: «در این زمان تو باید به کرات به توالت بروی، زیرا دفع مواد مانده در بدن شروع شده است. بیشتر مواقع ممکن است حتی اسهال داشته باشی، اما به هیچ عنوان نباید با مصرف قرص و از این قبیل دستکاری ها مانع این پاکسازی شوی. این اسهال نتیجه ی تجمع آشغال هایی است که طی سال ها در بدن تو جمع شده است. اگر شدت پاکسازی کمی نگرانت کرد، می توانی مقداری پختنی بخوری. اما دوباره شروع به خامخواری کن تا این که بدنت کاملاً از آشغال ها پاک شود. این برنامه را باید خودت مرتب کنی و نظم دهی، زیرا به جز تو کسی این کتاب را که نتیجه ی 170 سال تجربه ی افرادی مثل من و هزاران دکتر و پرفسور است، نخوانده و نمی داند که انسان یعنی چه. آن همه خلطی که مرتب از بینی و حلقت بیرون می آید نتیجه ی تجمع آشغال های نان و غلات است که با خوردن آن ها به عطسه می افتی و مرتب می گویی صبر آمد. بدن مبتلایان به سرطان حتی این قبیل واکنش های پاک کننده را ندارد. به هر حال با هر عطسه تو مقداری از سموم بدنت را بیرون می ریزی. دور خرافات را قلم بکش که صبر آمد. هر وقت تو موادی تحریک کننده مصرف کنی، بدنت سعی می کند مقداری از آن ها را از طریق عطسه بیرون بفرستد و این سیستمی دفاعی برای بدن محسوب می شود. به هر حال به کسانی نگاه نکن که هنوز الکل و قهوه می خورند و سیگار می کشند و سر حال هم به نظر می رسند. آن ها باید ممنون ژن قوی والدین خود باشند، درست مثل کسی که پدرش ارث زیادی برایش به جا گذاشته باشد و او در اثر ندانم کاری همه را به باد فنا دهد. او نیز بیمار می شود. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. بسیاری از پرفسورها وجود اجرام و آشغال موجود در بدن را نفی می کنند، زیرا در زیر میکروسکوپ آزمایشگاه خود چیزی نمی بینند. آن ها این همه آشغال را که از بینی و گلو و حلق بیرون می آید، نمی بینند؛ زیرا خود نیز مست یا خمار هستند و اصولاً نمی دانند بیماری و تندرستی یعنی چه. در قسمت های دیگر به طور مفصل در این باره توضیح خواهم داد. اگر مردم تغذیه ای و درست داشتند، این همه عمل جراحی ضروری نبود.

پرفسور هوتما، کارشناس و محقق در امور تغذیه، تمام مواد خوراکی را روی بدن خود امتحان کرد و نتیجه گرفت که غلات و غده های زیرزمینی و آب های معدنی بیشتر از گوشت بدن را مسموم می کند. بهترین و سریع ترین راه برای دسترسی به تندرستی همانا روزه گرفتن است.

 نگاه کن که غذاهای خام چطور تو را خمود می کنند، اما غذاهای پخته، الکل، سیگار، قهوه و چای چه نشاطی به تو می دهند؟! این همه پرفسور مریض در دنیا حاصل حماقت ماست. طبیعت نخواهد گذاشت هیچ احمقی قوانین آن را ارزان بفروشد و بعداً برگ جریمه را برای همه خواهد فرستاد، چه پرفسور و چه بی سواد. سرپیچی از قوانین طبیعت جرم دارد.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">