تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
علاوه بر تحصیلات آکادمیک در مورد دستگاه گوارش و تغذیه، دکتر آذر بیست سال گذشته را به تحقیق و مطالعه‌ی گسترده و مستمر در مورد تغذیه‌ی مناسب درونی و بیرونی برای سلامت انسان و محیط زیستش گذرانده، در سمینارهای آموزش تغذیه و سلامت جسم و روح شرکت نموده و به تجربه در بهبود و درمان بیماریهای مختلف توسط تغذیه‌ی گیاهی و روزه آب پرداخته است.
دکتر آذر در طول چندین سال خدمت پزشکی دریکی از بیمارستانهای معروف کالیفرنیای جنوبی هرچه بیشتر از روش درمان پزشکی مدرن که بیش از هرچیز تکیه بر مصرف دارو و اعمال جراحی مختلف دارد فاصله گرفته، نهایتاً تصمیم گرفت که همه‌ی دانش و تجربه و وقت خود را صرف درمان طبیعی بیماران، پزشکی بدون دارو و آموزش اصول طبیعی سلامتی نماید.
دکتر آذر اکنون در مطب خصوصی خود در کالیفرنیای جنوبی با آموزش اصول صحیح تغذیه و روش زندگی سالم به بیماران، آنان را دربدست آوردن سلامتی از دست رفته‌ی خود یاری می‌نماید. ایشان همچنین سمینارها و مجلس بحث و گفتگو برای عموم مردم در کتابخانه‌ها، مراکز عمومی و انجمن‌های مختلف برگزار نموده در آنها به آموزش اصول زندگی سالم و درمان بدون دارو می‌پردازد.
دکتر آذر همچنین چند سالی است که در سمت مشاور پزشکی با کلینیک دکتر دیوید کلین[۱] که خام گیاهخوار بوده تخصص در درمان کولیتهای اولسر و کرونز روده‌ی بزرگ توسط تغذیه را دارند همکاری می‌نماید.
دکتر آذر عضو مادام‌العمر چندین سازمان و انجمن مختلف که در زمینه‌ی محیط زیست، حقوق حیوانات و تغذیه و درمان طبیعی فعالیت دارند بوده در سمتهای مختلف با آنان همکاری دارد. از جمله‌ی این سازمانها کمیته‌ی پزشکان برای پزشکی مسئولانه [۲] مؤسسه‌ی گرسون [۳]، انجمن ملی سلامت [۴] و سازمان زمین ما[۵] می‌باشند.
دکتر آذر در مزرعه‌ی کوچک خود که بصورت ارگانیک و بدون استفاده از سموم شیمیایی اداره می‌شود زندگی کرده و به کشت و پرورش میوه‌ها و سبزیهای مختلف برای مصرف شخصی و افراد محلی مشغول می‌باشد.
از دکتر آذر چندین مقاله و نوشته درباره‌ی اصول تغذیه و سلامت در سایتها و نشریات مختلف به چاپ رسیده است.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">