تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

🍊یکی از مخرب ترین احساسات انسانی احساس حقارت است ، برای به وجود نیامدن این احساس باید تعاریف در زندگیمان را بررسی کنیم خیلی از اوقات تعریف قسمتهایی از زندگیمان بر مبنای لذت طلبی است وقتی هم که ما در آن موفقیت نمیتوانیم کسب کنیم وشکست میخوریم، ویا به قول خودمان ضایع شدیم ، احساس حقارت میکنیم .

🍊یکی از دلایل از دست دادن انگیزه ما برای انجام یک پرهیز و بی تفاوت شدن ناگهانی نسبت به آن وشکستن قراری که با خود بسته ایم ، مثلا تصمیم میگیرم که تغذیه طبیعی بکنم ولی بعد از چند روز در شرایطی تحقیر میشویم ، خلا پیدا میکنیم و برای پر کردن خلا که از انگیزه ما قوی تَر است ، بی اختیار میخوریم هر آنچه نباید بخوریم .

🍊حالا اگر تحقیر شدیم باید چکار کنیم ؟

🍊در شرایطی که تحقیر شدم ، هر چه سریعتر باید خودم را پیدا (آپدیت) کنم به این صورت که سریعا همه زوایای موضوع را با صداقت بنویسم ، و برای یک دوست أمین که مرا قضاوت نمیکند ، اعتراف کنم و مکرر در موردش با اوحرف بزنم تا انرژی آن تحلیل رود و منجر به لغزش نشود و در این شرایط هر وسوسه ای آمد به فردا موکول کنم.

🍊همچنین چند دقیقه سکوت کنم و برای خودم دعا کنم و سعی کنم خودم را دوست داشته باشم در ضمن مهمترین کلید معنوی این موضوع این است که برای شخص تحقیر کننده نیز  با شهامت دعا کنم و همان چیزی را از خدا طلب کنم برای او که برای خودم میخواهم .🍊🍊🍊🍊🍊

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">