تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پیشگیری، کنترل و درمان طبیعی بیماری سرطان شامل: خودداری از مصرف همه پروتئین های حیوانی، خودداری از مصرف همه انواع مختلف مواد غذایی فرآوری شده مخصوصا شیرینی جات تهیه شده از آرد سفید، تخم مرغ، شکر صنعتی و افزودنی های شیمیایی است. از مصرف چربی های اشباع خودداری کنید. بسیاری از تحقیقات نشان می دهند که، گلبول های سفید بدن برای از بین بردن عوامل بیماری زا، از جمله سلول های سرطانی، زمانی بهتر عمل می کنند که در جریان خون شما چربی کمتری وجود داشته باشد. توصیه میکنیم که مصرف فراورده های گیاهی سرشار از فیبر و الیاف های گیاهی را افزایش دهید. مصرف غذاهای پرفیبر از بدن شما سم زدایی می کند. فیبرها موجب انبساط دیواره درونی روده بزرگ شده و باعث دفع آسان مواد زائد می گردد. فیبرها برای درمان دیابت، کلسترول خون بالا ، گرفتگی روده بزرگ و سرطان روده بزرگ بسیار مهم می باشد. فیبرهای محلول در آب که در میوه ها و مغزیجات وجود دارند، کلسترول مواد غذایی در روده را به خود جذب می کنند و از جذب آنها در روده جلوگیری نموده و باعث کاهش مقدار کلسترول در خون می شوند. میوه ها و سبزیجات علاوه بر داشتن بیشترین مقدار فیبرها و الیافهای پالایشگر بدن، به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی بهترین سدهای دفاعی در برابر بیماری های سرطانی هستند.

فیتوکمیکال های ضد سرطان در منابع گیاهی در کنترل و درمان بیماری بسیار موثرند: لیکوپن: گوجه فرنگی، هندوانه و گریپ فروت

آلفا و بتا کاروتن: هویج، انبه و کدو تنبل

آنتوسیانین و پلی فنل: انگور، آلو و توت

بتا کریپتو گزانتین و فلاونوئیدها: پرتقال، طالبی، هلو و شلیل

سولفیدهای آلیل: سیر و پیاز و موسیر

سولفور وفان و ایندول: کلم ها و بروکلی

لوتئین و زئاگزانتین: اسفناج، خربزه و شلغم

برای اطلاع از منابع آنتی اکسیدان ها و فیتوکمیکال ها می توانید به منابع انسان طبیعی و طبیعت کیمیاگر و همچنین به کتاب اصول تغذیه علمی برای گیاه خواران و کتاب خام گیاه درمانی مراجعه کنید. «بنا به گزارشات بریگلیوس هم مصرف میوه ها و سبزیجات می تواند خطر سرطان را از طریق چندین ساز و کار کاهش دهد؛ برای مثال سبزی ها می تواند خطر سرطان را به دلیل فراوانی آنتی اکسیدان های موجود در آنها و نیز به دلیل وجود ترکیباتی نظیر ایزوفلاونها، لیگانها، ایندولها و .... که خصوصیات ضد سرطانی دارند، کاهش دهد." (بریگلیوس، 1389، ص 312 )

انواع رتینوئیدها و کاروتنوئیدها در فعالیت های قسمت های مختلف بدن از جمله در تقویت بینایی، تکثیر سلولی و تنظیم و تقویت سیستم ایمنی نقش موثر دارند.

نقش پر اهمیت آنتی اکسیدان ها در این شرایط آن است که الکترون های خود را به رادیکال های آزاد می دهند و سلول های بدن را از آسیب اکسیداتیو محافظت می کنند. آنتی اکسیدان ها سپرهای دفاعی بدن در برابر رادیکال های آزاد و سد ایمنی بدن در برابر بیماری های سرطانی، حملات قلبی، بیماری های مغزی و دیابت هستند. انجام ورزش های هوازی با فراهم کردن پدیده لکوسیتوز یعنی افزایش ناگهانی گلبول های سفید در فرایند درمان بیماری بسیار موثرند. تا می توانید در بستر نمانید و از انجام فعالیت های روزانه و ورزش های هوازی غفلت نکنید. بسیاری از تحقیقات نشان می دهند که تغییر سبک زندگی و اصلاح رژیم غذایی بهترین روش پیشگیری، کنترل و درمان سرطان است. روش تغذیه خودتان را تغییر بدهید؛ تغذیه خودتان را اصلاح کنید؛ توصیه ما این است که خام گیاه خواری کنید. دانشنامه تغذیه طبیعی کیمیاگر

 ✍️ دکتر ناصرالدین حسن زاده

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">