تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کم کاری غده تیروئید هم مانند بسیاری دیگر از عوارض سلامتی بدن ناشی از التهاب عمومی بدن و عدم بالانس کار غدد داخلی در نتیجه این التهاب عمومی است. التهاب عمومی بدن هم نتیجه نامناسب بودن روش زندگی است. روش زندگی شامل نوع  غذا، میزان خواب و استراحت ، ورزش ، کار و فعالیت ، آرامش فکری ، چگونگی زندگی احساسی شخص، استفاده از نور آفتاب و هوای تازه و آب پاکیزه و بدور بودن از سموم مختلف در زندگی شخص است.
اینها را به این دلیل می نویسم تا به شما یادآوری کنم که باید به همه این نکات توجه کنید تا بتوانید از بدن سالمی برخوردار باشید. وقتی بطور کلی بدن شما سالم گردید و التهاب بدن کاهش پیدا کرد آنوقت غدد داخلی از جمله تیروئید هم به حالت نرمال باز خواهد گشت .
بهترین راه ایجاد تعادل بدن روزه آب است . حداقل به مدت چند روز اگر این قضیه فعلا برایتان امکان پذیر نیست، یک دوره یک تا دو ماهه پاکسازی کلی بدن را پیش بگیرید. یعنی در این مدت میزان غذاهای پخته، غذاهای تغییر شکل یافته، غذاهای چرب و سرخ شده حتی اگر گیاهی باشند، شکر، شیر سویا و بطور کلی همه غذاهایی که از حالت طبیعی و اصلی خود تغییر شکل پیدا کرده اند را کم کرده یا مطلقا آنها را کنار بگذارید.
بهترین غذا برای این دوران میوه ها و سبزیها بخصوص به شکل افشره می باشد . مصرف دانه ها و مغزهای خام به میزان بسیار کم اشکالی ندارد ولی بهترین غذا چنانکه ذکر کردم سبزیها و میوه های تازه وارگانیک است.
در این مدت بر میزان خواب خود بیفزائید. روزی دو بار هر بار به مدت نیم ساعت بدن خود را در معرض نور آفتاب قرار دهید. ورزش و فعالیت بدنی از هر نوع که مطلوب شماست را به برنامه روزمره خود اضافه کنید.
اگر دسترسی به جلبکهای دریایی دارید می توانید آنها را برای تامین ید و سایر مواد معدنی طبیعی به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
پس از دو ماه پاکسازی از سموم،  بدن به حالت نرمال بازگشته مو و ابروی نو شروع به روییدن کرده انرژی و نشاط به بدن شما باز خواهد گشت.
پیروز باشید.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">