تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بدن انسان بر اساس  سه مرحله گوارش-جذب-دفع کار میکند.
پس خوراک ما باید تنظیم با این مراحل باشد.
1-دفع:دفع که از ساعت 4 صبح تقریبا شروع شده و تا 12 ظهر  ادامه دارد.در این مرحله ما باید از میوه جات آبدار استفاده کنیم.صبح ابتدا چند لیمو ترش را با مقداری اب جوشیده سرد شده مخلوط میکنیم و میخوریم بعد با فاصله یک ساعت شروع میکنیم به خوردن میوه جات آبدار یا آبمیوه تازه میوه جات آبدار و آبمیوه خورده تا فرآیند دفع تسهیل کنیم.میوه جات آبدار مثل هندوانه،گرمک،خربزه،آب هویج،آب پرتقال و نواع آب میوه جات تازه
2-گوارش:این مرحله از ظهر شروع تا 8 شب ادامه دارد و نهار در این مرحله قرار دارد و ما معمولا از سالاد و سبزیجات استفاده میکنیم و با ترکیب سبزیجات مثل انواع کاهو –انواع کلم-گوجه-خیار-انواع فلفل دلمه-ذرت تازه-کدو-بادمجان-بامیه و انواع سبزیجات ....همراه با لیمو ترش تازه تهیه کرده و با سلیقه خودمان و کم یا زیاد کردن مقدار سبزیجات تنوع را رعایت میکنیم.از هرگونه سس استفاده نمیکنیم.
3-عصر هنگام امکان دارد دل غشه داشته باشیم یا ضعف داشته باشیم که طبیعی است میتوانید با استفاده از خشکبار مثل گردو-بادام-پسته-کشمش-فندق-انجیر-خرما-کنجد و انواع میوه جات خشک مثل توت خشک ... میل نمایید.اما سعی کنید زیاده روی نکنید مقدار معمول نصف پیمانه –پیمانه برنج اما اگر بیشتر هم مصرف گردید مشکلی ندارد سعی کنید مقدار را رعایت کنید.
4-جذب:در این مرحله که از 8 شب شروع و تا 4 صبح ادامه دارد ما میبایست با میوه جات کم آب خود را تغذیه کنیم.و از زیاده روی در خوراک پرهیز نماییم.و حداقل 1 الی 2 ساعت قبل از خوابیدن چیزی نخوریم تا بدن در آرامش عمل جذب را انجام بدهد.اگر چنانچه دچار کم خوابی یا بد خوابی هستید 2 ساعت قبل از خواب میتوانید با خوردن موز و خرما از خواب خوب بهره مند شوید.
نکات مهم:
1-فاصله زمانی مصرف میوه جات را رعایت کنید 30 الی 60 دقیقه فاصله بین خوردن میوه یا سبزی یا خشکبار حتما رعایت گردد یعنی خوردن یک میوه مثل هلو باید تا خوردن میوه یا مغزیجات یا سبزیجات بعدی باید فاصله زمانی رعایت گردد.
2-از ترکیب میوه جات با چیزهای دیگر پرهیز نمایید.
3-کمپوت لواشک ترشیجات –انواع سرکه انواع چایی  وجوشیدنی ها –شیر و کشک و خامه – کره-بستنی –فرنی –ماست و مشتقات شیر و سیب زمینی-چغندر –شلغم-پیازچه-تره –شاهی –سیر-خردل-انواع ادویه جات-عسل-آب غوره مانده و آبلیمو مانده –انواع روغنهای حیوانی و صنعتی-بخارپز ها-برنج –سبزیجات پخته و کلا هر نوع پختنی خوردنش برای میوه خواران مجاز نمیباشد.
با رعایت این اصول و نخوردن مواد مسموم و مرده که با نمک  و شکر و ادویه خوش طعم شده میتوانید زندگی بدون بیماری و ناراحتی و درد را تحربه کنید.
🌹🍋🌹🍏🌹🍓🌹🍊🌹🍒🌹🍐🌹🍎🌹

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">