تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مواد مورد احتیاج برای زندگی

هوا

برای زنده ماندن هوا بیش از آب و غذا اهمیت دارد. بدون وجود هوا که حدود یک پنجم آن اکسیژن و نزدیک به چهارپنجم آن نیتروژن است ادامه زندگی پس از چند دقیقه پایان می‌یابد. هوای مورد تنفس بطور متوسط در شرایط عادی برای شخص بالغ ۸ لیتر در دقیقه و تقریبا ۱۶ نفس در دقیقه برای مردان و ۲۰ نفس برای زن‌ها است. ترکیب‌ هوای تنفس بدون رطوبت تقریباً به قرار زیر است:

نوع گاز درصد حجمی نفس کشیده درصد حجمی بازده

اکسیژنO2 95ر۲۰ درصد ۱۶ درصد

گاز کربنیکCO2 03ر۰ درصد ۲ر۴ درصد

نیتروژن N2۷۸ درصد ۰ر۷۹ درصد

گازهای بی‌اثر ۹۴ر۰ درصد ۹ر۰ درصد

با توجه به پیوستگی حیات حیوانات و گیاهان که اکسیژن موجود در هوا با نفس کشیدن مصرف و گازکربنیک و بخار آب در هوا منتشر می‌شود و گیاهان این گاز کربنیک را در روشنائی خورشید برای رشد و نمو خود جذب کرده و اکسیژن تولید می‌کنند(فتوسنتز). قاعدتاً باید هیچگونه نگرانی برای آلوده بودن هوا نداشته باشیم. ولی آلودگی هوا با پیشرفت صنایع پیوسته بیشتر شده است.

وسائط نقلیه علاوه بر گاز کربنیک و بخار آب گازهای سمی در فضا منتشر می‌کنند. وجود گوگرد زیادی در نفت گاز و نداشتن کاتالیزور در خروجی بعضی وسائط نقلیه موجب می‌شود مقداری منواکسید کربن و گازهای گوگردی ایجاد شود که تنفس آنها خطرناک است.

وجود منواکسید کربن که حاصل سوخت ناقص است در هوا ابتدا موجب سردرد و ادامه آن به خفگی می‌انجامد. افزایش گازهای گوگردی موجب سوزش چشم و گلو می‌شود و باید از محیط آلوده دوری کرد.ضمناً در سال های اخیر ممالک پیشرفته صنایع مزاحم خود را تعطیل و به کشورهای دیگر سوق داده‌اند و کشورهای اخیر خوشحالند که در این صنایع پیشرفت کرده‌اند.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">