تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

درود فراوان به شما بزرگوار

من خانمی ۳۹ سالم است و حدود ده سال است که دچار بیماری تورم مفاصل و میگرن هستم البته خیلی شدید نیست و در این ده سال یک سال دارو مصرف کردم و دیگر داروها را قطع کردم. بیماریم فراز و فرود زیاد داشته اما تقریبا همیشه در گیر بودم.

حدود ۶ ماه خام گیاه خوارکاملا مطلق بودم  والان ۸ ماه که گیاه خوار و خام گیاه خوار هستم. قبل از خام گیاه خواری با قد ۱۷۰حدود ۵۳ کیلو بودم و الان ۴۴ کیلو هستم.

در طول مدت خام گیاه خواری در دو هفته اول خیلی چیزها برام تغییر کرد و تقریبا سرددهام حدود ۸۰ درصد خوب شد و درهای صبح گاهی مفاصلم به غیر از درد در قسمت انگشتان دست خوب شدند اما دچار حمله ها مثل گذشته میشدم و  گه گاهی قسمتی از بدنم ورم می کرد و درد شدید می گرفت و تورم و درد همیشه در انگشتان دستم هست.

براساس مطالعات همه می گویند این روند سم زدایی است اما خودم نمی دانم.

اما ان چه که برام مهمه لاغری بیش از حدمه که همه می گویند اگه سلامتی اینطوری بدست می آید بهتره نباشه.

چون وزنم خیلی پایین امد شروع کردم به خوردن فقط حبوبات پخته اما احساس می کنم کمی دردام بیشتر شده نمیدانم این همان روند سم زداییه یا عوارض پخته خواریه.

من معدم ظرفیت زیاد میوه خوردن رو نداره نه اینکه معده درد بگیرم خیلی زود از خوردن میوه سیر میشوم مغزیجات هم خیلی می خورم اما باز هم رو به لاغری هستم.

می خواستم بدانم واقعا خوردن حبوبات پخته و سبزیجات بخار پز وقتی ادم نمی تواند خامش را زیاد بخورد بهتر است یا اصلا نخوردنشان ولی اگر نخوردنشان بهتر است من با این لاغری مفرط چه کنم.

خام گیاه خواری اصلا برام سخت نیست مخصوصا اینکه من خوردن را دوست ندارم اما این لاغری و ضعف بدنی خیلی برام سخت داره پیش میره واقعا نم یدانم چی بهتره اگر راهنماییم کنید خیلی ممنون می شوم

و اینکه این دردها روند خوب شدن هستند یا اینکه بیماری فرقی نکرده و یا چه مدت زمان برای بهتر شدن درها باید صبر کنم. البته انچه که من را ازار می دهد تحمل درد  نیست این است که بدنم سلامت باشد و بیماریم پیشرفت نکند تا محتاج و نیازمند کسی باشم یا اینکه مجبور بشم از داروهای شیمیایی استفاده کنم.

باز هم از شما سپاسگزارم و اگر زیاده گویی کردم عذر خواهی می کنم.

.

.

.

.

پاسخ:

.

.

.

.

با سلام

چون وزن کم کرده اید و این براتون مشکلی بوجود آورده رژیم هشتاد در صد خام و بیست در صد پخته را در پیش بگیرید مانعی ندارد.  از مصرف مواد گیاهی مانند ذرت ٬ گوجه فرنگی٬ بادمجان و فلفل سبز خودداری کنید.  حبوبات را به خاطر تورم مفاصل در ابتدا با احتیاط مصرف کنید.  عدس و ماش بهترین حبوبات برای شما هستند که با مخلوطی از گیاهانی مانند هویج ٬ پیاز٬ بروکلی ٬ چغندر و سبزیهای مشابه بپزید و مصرف کنید.  مصرف آووکادو و دانه ی کوبیده ی کتان و شاهدانه را هم هر روزه جزو دستور کار قرار بدید.  مصرف مغزها و دانه ها باید با کم باشد ولی از میوه های خشک مانند خرما میتونید به اندازه ای که میخواهید استفاده کنید.

بله.  تورمها نشانه ی سم زدایی و برون ریزی هستند.  علایم شما پیش از بهتر شدن بدتر خواهند شد که این نشانه ی خوبی است.  صبور باشید و به حرف این و آن اهمیت ندهید و به باور خود عمل کنید.  در سایت من درمورد مشکلات خودتون مطالب زیادی هست که توصیه میکنم مطالعه بفرمایید.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">