تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ساده نیست، اصلا ساده نیست که روزی چند بار به خودت سوزن بزنی، چه برای تزریق #انسولین باشد و چه برای چک کردن میزان #قند_خون باشد.ساده نیست که یادت باشد هر روز در چه ساعتی باید چه میزان انسولین به خودت تزریق کنی و چند بار در روز هم یادت باشد که میزان قند خون خودت را چک کنی.اما کار ساده کردن که هنر نیست.
انسان قدرت‌های باورنکردنی دارد و همیشه می‌تواند بر مسائل و مشکلات غلبه کند. قدرت خودتان را دستکم نگیرید و بدانید که این سوزن‌های کوچکی که به جسم خودتان می‌زنید در واقع تمرینات سخت خودسازی هستند که شما را هر روز قوی‌تر از قبل می‌کند.

✅ #دیابت یک بیماری ساده نیست، بیماری هم نیست که چند روزی باشد و بعد برطرف شود، یک بیماری مزمن است که ممکن است چهره‌های مختلفی از خود نشان دهد و جاهای مختلفی از بدن را درگیر کند و تا آخر عمر هم همراه فرد است.

❓ در واقع دیابت بیماری قوی است، اما از شما که قوی‌تر نیست، هست؟
🤛 دیابت اراده و توان و انضباط پذیری و حوصله و دقت شما را به مبارزه می‌‌طلبد، و باعث می‌شود شما قدرت‌هایی در خودتان کشف کنید که تا قبل از ابتلا به بیماری از آن‌ها خبر نداشتید.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">