تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سوال: افزایش اسید اوریک در برگه آزمایش من چه تفسیری می تواند داشته باشد؟
پاسخ: دوست عزیز!
افزایش اسید اوریک (Uric Acid) در ادرار می تواند نشانگر ابتلا به بیماری نقرس (Gout) باشد. در بیماری لوسمی (leukemia) یا سرطان خون، مالتیپل میلوما (Multiple Myeloma) و سرطان های متاستاز دهنده نیز اسید اوریک ادرار افزایش می یابد.علت افزایش سطح اسید اوریک در ادرار و خون باید مورد بررسی قرار بگیرد. علت اصلی افزایش اسید اوریک در ادرار می تواند استفاده از فراورده های حاوی پیورین ها (Purine) (ترکیبات نیتروژن دار موجود در DNA هسته سلول ها) مانند فراورده های گوشتی باشد. محتوای اسید اوریکی غذاهایی مانند گوشت قرمز، ماهی کولی، ساردین، احشاء حیوانات (جگر، قلوه، کلیه، پانکراس) بالاست. در انواع لوبیا ها و الکل هم مقداری اسید اوریک وجود دارد.  از مصرف فراورده های گوشتی از جمله گوشت های آبزیان و از مصرف الکل بطور جدی خودداری کنید.
افزایش اسید اوریک در خون یا هایپراوریسمی (hyperuricemia)  می تواند نشانه  بیماری نقرس باشد. دفع ناقص اسید اوریک توسط کلیه ها علت اصلی ابتلا به وضعیت هایپر اوریسمی است. بیماری نقرس محصول انباشتگی رسوبات کریستال های اورات در مایعات مفصلی است. نقرس جزو بیماری های آرتریت روماتوئید است که در اثر رسوب کریستال های سدیم اورات در مایع مفصلی به وجود می آید. در این بیماری مفاصل پا بخصوص انگشت شست دچار درد و التهاب می شود. تورم، داغ شدن و قرمزی مفاصل از نشانه های نقرس هستند. شکل گیری سنگ های کلیوی هم می تواند در نتیجه افزایش سطح اسید اوریک باشد.
در وضعیت نارسایی کلیه ها و کبد هم مقدار اسید اوریک در خون کاهش می یابد. مصرف مقادیر زیاد آسپرین و سایر سالیسیلات ها هم باعث کاهش سطح اسید اوریک می شود. این وضعیت در بدن به نام هیپواوریسمی (hypouricemia) شناخته می شود. در غیر این موارد کاهش اسید اوریک یک بیماری شایع نیست.
برای بررسی وضعیت اسید اوریک در بدن علاوه بر آزمایش اسید اوریک می شود از آزمایش مرتبط دیگر به نام تجزیه مایع مفصلی (Synovial Fluid analysis) استفاده کرد. در وضعیت طبیعی (در رژیم غذایی گیاهی سالم)  نیازی به گرفتن آزمایش وجود ندارد. در سبک زندگی خام گیاه خواری اسید اوریک بطور طبیعی تصفیه شده و از طریق ادرار و مدفوع از بدن خارج می شود.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">