تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بهترین منبع ویتامین دی همونطور که می دونید تابش نور آفتاب بر روی پوست است. مکمل های ویتامین دی اگر چه ممکنه باعث “نرمال “کردن سطح این ویتامین در خون گردند ولی فوائد حاصله از این نرمال شدن در افراد دیده نمیشه. ویتامین د برای جلوگیری از پوکی استخوان و کارکرد نرمال سیستم ایمنی بدن لازم است. ولی در افرادی که به کمک مکمل ها اندازه ویتامین د خون خود را نرمال نگه داشته اند نه تنها این فوائد مشاهده نشده بلکه در حقیقت میزان خطراتی مانند بیماری های قلبی، سنگ های کلیه و حتی در برخی موارد سرطان پانکراس بالاتر نیز رفته است.
اولین و بهترین راه ، قرار دادن پوست بدن در معرض آفتاب است.

روزی ده دقیقه آفتاب نیمروز در زمستان و آفتاب صبح و عصر در تابستان و یا هفته ای سه نوبت به مدت نیم ساعت با قرار دادن پوست بدن در معرض تابش آفتاب میزان ویتامین د بدن خود را میتونید بدون مصرف مکمل تامین کنید.

البته فراموش نکنید که برای ساختن و جذب ویتامین د در بدن ، هر چه بدن سالم تری داشته باشید موفق تر خواهید بود. سلامت بدن هم در اثر مجموعه زندگی سالم بدست میاید. این مجموعه شامل غذای سالم ( سبزی های فراوان ، میوه، غذا های تغییر شکل نیافته گیاهی و حداقل تا ۸۰ درصد بصورت خام، ورزش و فعالیت بدنی، خواب و استراحت کافی، اعصاب آرام و استفاده از نور آفتاب می باشد.)
آزمایشی که برای تشخیص کمبود کلسیم و ویتامین D انجام می‌شود اندازه‌گیری میزان کلسیم سرم و اندازه‌گیری میزان ۲۵Hudroxy vitD (هیدروکسی ۲۵ ویتامین D) است در برخی موارد خاص ۲۵hudroxy اندازه‌گیری می‌شود ولی هیدروکسی ۲۵ ویتامین D اندازه‌گیری صحیح‌تری است.

☀️نور خورشید: ارتباط گمشده سلامتى(ص٣٥٢)

بدن شما به نور خورشید نیاز دارد. از کرم هاى ضد آفتاب یا عینک آفتابى استفاده نکنید.

☀️نور خورشید از طریق 👀چشم ها وارد مى شود و انرژى را به سرتاسر بدن مى رساند.
حداقل ٣٠دقیقه در روز از نور خورشید استفاده کنید، این کار منافع زیادى برایتان دارد.
به خاطر داشته باشید نور خورشید باعث رشد گیاهان مى شود. انرژى خورشید مى تواند در بدن یک 👈وضعیت بازى(قلیایى) ایجاد کند، افسردگى را کاهش دهد و سیستم دفاعى بدن را تقویت کند.
نور خورشید برایتان مفید و براى بدن لازم است.(ص١٧٤)
📚درمان هاى طبیعى که آن ها نمى خواهند شما بدانید اثر کوین ترادو

🌞انرژى خورشیدى منشاء انرژى زمین و سرچشمه حیات مى باشد.
گیاهان این انرژى را دریافت و ذخیره نموده و آن را به انسانها
و یا حیواناتى که زندگى آنها بستگى به آن دارد، ارایٔه مى دهند.
(ص٤٠📚هنرزندگى اثر الوین دواسمیت)

انسان امروز بیشتر به غذایى احتیاج دارد که به آگاهى و امواج ذهنى تبدیل شود. میوه ها، سبزیجات، دانه ها و .... بهترین تغذیه براى انسان کنونى به شمار مى رود. غذاى خود را مطابق جایگاه امروزتان تغییر دهید تا جسم و ذهن شما زنده تر شود.(ص٢٣٠)
📚هر روز براى همان روز  اثر مسعود مهدى پور

☀️☀️☀️☀️☀️☀️
انرژى خورشید: انرژى نورى خورشید ترشح هورمون ملاتونینِ  غده پینیٔال(صنوبرى) را سرکوب مى کند. این هورمون در حالت طبیعى مانع ترشحات غدد دیگرى چون هیپوفیز، تیرویٔید، پانکراس، آدرنال( فوق کلیوى) و گونادها( غدد جنسى) مى شود. به این ترتیب، وقتى نور خورشید تولید ملاتونین را در غده صنوبرى پاییى مى آورد، سوخت و ساز را تحریک مى کند.(ص١٦٩)
👆👆👆🙏🏻🙏🏻🙏🏻
غذا و دانه به دلیل نور و گرماى خورشید مى رویند. همه موجودات زنده با غذا ، با خورشید زنده اند.
نور خورشید، با دادن معرفت شهود، ترس از تاریکى را مى زداید. پس خورشید تاریکى و جهل را نابود مى کند.
خورشید سوزان است. پرانا یا حیاتِ درون ما ، با گرما در بدن و در ذهن ما نشان داده مى شود. پس، داشتن گرما در بدن و در ذهن، یعنى داشتن خورشید در درونمان.
خورشید اهریمن را مى سوزاند و نابود مى کند و جوهر هستى را مى پالاید.آنکه اهریمن را نابود مى کند و محیط را مى پالاید در وجودش خورشید دارد.
در هند خورشید را به شکل پاراماتما(امکار روپا) نیایش مى کنند. نیایش خورشید باید با درک ویژگیهاى او انجام شود. این نیایش، سبب معرفت، شهامت، قدرت، توانایى نابود کردن شر و مهر به همنوعان مى شود.(ص٥٨)
📚درک یوگا از راه شناخت بدن  اثر دکتر سولوچانا د. تِلَنگ

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">