تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

در تلویزیون‌های آمریکا یک آگهی تبلیغاتی وجود دارد که در آن مرد جوانی شیفته‌وار و مجذوب در حال گاز زدن به همبرگر🍔 غول پیکری است که در دست دارد و سپس همراه با این گاز عظیم‌الجثه به همبرگری عظیم‌الجثه این شعار به گوش می‌رسد: «غذای واقعی برای مردان واقعی» این تبلیغ همانطور که حدس می‌زنید توسط یکی از کمپانی‌های همبرگرسازی🍔🍔🍔 تهیه و پخش می‌گردد. تبلیغ مصرف گوشت، مردانگی و افزایش قدرت جنسی از تبلیغ‌های رایج و در حقیقت وارونه ایست که آنقدر تکرار شده و آنچنان به خورد مردم داده شده که به نوعی باور عمومی تبدیل گردیده است.

 شکار، گوشت، کشتن، تهاجم، حمله، جنگ، همه و همه صفاتی هستند که در اذهان جامعه با «مردانگی» و «مرد» بودن مترادفند.
✅ تحقیقات علمی نشان می‌دهند که گوشت بخصوص گوشت قرمز 🍖🥩در ذهن بسیاری از مردم بعنوان غذای برتر برای مردان و برای ازدیاد قدرت مردانگی‌شان شناخته می‌شود.
✅حقیقت هرچند درست عکس این است.اگر مردان جوان ما حقیقت را می‌دانستند یکشبه به رژیم غذایی برتر واقعی برای مردان واقعی یعنی گیاهخواری روی میاوردند.
❌خوردن گوشت🍖🍗🥩 در حقیقت توانائی جنسی و قدرت مردانگی را کاهش می‌دهد. بطور کلی میزان هورمون تستوسترون که رشد اندامهای جنسی و تمایلات جنسی را عهده‌دار است در گیاهخواران کامل (وگن) ۱۳درصد بالاتر از مردانی است که گوشت و مواد حیوانی مصرف می‌کنند.
✅  گوشتخواران بیش از گیاهخواران مستعد بروز ناتوانی جنسی بدلیل عدم وجود نعوظ و یا داشتن نعوظ نیم کامل هستند. نعوظ که توسط هجوم خون به بافت اسفنجی آلت تناسلی مرد در هنگام تحریک جنسی بوجود میاید نیاز به سیستم سرخرگی سالم و کار آمدی دارد: مصرف گوشت🍖🍗🥩🍔🌭 و مواد حیوانی با ایجاد جراحت در رگهای خونی و گرفتگی و انسداد کامل یا ناکامل رگها بر سیستم سرخرگی دستگاه تناسلی مردان نیز اثر گذاشته رسیدن خون کافی مورد نیاز به آلت تناسلی برای نعوظ را مختل می‌سازد
در حقیقت نعوظ (Ereetion) آنچنان به سیستم سالم سرخرگی وابسته است که تحقیقات نشان می‌دهند که اولین علائم بیماری قلبی (قبل از اینکه بیماری قلبی به صورت بالینی بروز علنی پیدا کند) به صورت ناتوانی جنسی بروز می‌کنند بدین معنا که اولین نشانه‌های گرفتگی رگها بصورت عدم ایجاد نعوظ خود را نشان می‌دهند.

❌ناتوانی جنسی همچنین در مردانی که دارای کلسترول بالاتر از حد نرمال و ال دی اچ (کلسترول بد) بیش از حد طبیعی می‌باشند بیشتر دیده می‌شود.  هر دوی این مواد چنانکه می‌دانیم در خون افرادی که بطور معمول گوشت و مواد حیوانی 🍳🍖🍗🥩🍤مصرف می‌کنند بالاتر از گیاهخواران🍋🍊🍌🥥 است.  
❌بیماری‌های مختلف غده پروستات نیز در میان گوشتخواران بیش از گیاهخواران دیده می‌شود. بزرگی «خوش خیم» پروستات و همچنین سرطان این غده در گوشتخواران متداول‌تر از گیاهخواران است.
در طول دوران زندگی جنسی مردان، مصرف گوشت باعث کم شدن میزان منی گردیده،‌ تعداد اسپرم‌ها را کاهش داده و عمر اسپرم‌ها را نیز کوتاهتر می‌کند.
اسپرم گوشتخواران همچنین دارای قدرت تحرک کمتر، اشکالات و اختلالات ژنتیکی بیشتر و عدم قابلیت باروری می‌باشند.
چاقی، بیماری دیابت، عدم بالانس‌های هورمونی (بدلیل اضافه کردن هورمونها و سایر مواد شیمیایی به غذای حیوانات و سپس مصرف آنها توسط انسان) که همگی در ایجاد ناتوانی‌های جنسی نقش دارند بطور معمول در افردی که از گوشت و مواد حیوانی دیگر استفاده می‌کنند بیشتر از گیاهخواران دیده می‌شود.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">