تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

خانم دکتر زرین آذر
سلام

از محبتهای بی شایبه شما از صمیم قلبم سپاسگزارم . راستش چند وقت پیش برایتان پرسشی در مورد کشاله ران مطرح کردم، اما بعد متوجه شدم که این درد از ناحیه سیاتیک و دیسک است . از آنجا که دو ماه است درگیر هستم. و مثل همیشه دلم نمی خواهد که با دارو درمان شوم، می خواستم ببینم آیا شما راه حلی قطعی برای درمان سیاتیک دارید یا نه؟ ضمن اینکه با استراحت و گرم نگه داشتن و حتی ماساژ کمی بهتر مشود .

راستش یکی از دوستان از من خواست که ویتامین ب1  300 مصرف کنم که البته چون در یک دوره ای خیلی درد داشتم ، آن را خوردم و کمی هم بهتر شدم، اما همان طور که خودتان هم بارها گفته اید ، این ویتامین ها اصلا برای سلامتی خوب نیستند. درضمن ، شخصی هم پیشنهاد کرد که به مدت 40 روز، صبح ها یک قاشق اسفند بخورم ! که البته در کتاب معارف گیاهی اثر دکتر حسین میرحیدر هم نوشته شده که اسفند، سیاتیک را به طور کامل درمان می کند . بنابریان باز هم مثل همیشه منتظر راهنمایی های خوب شما هستم . باز هم به خاطر وقتی که صرف می کنید تا پاسخ پرسشهای ما را بدهید یک دنیا ممنون

خانم رویای گرامی

بهترین درمان سیاتیک از نظر من استراحت ، گرم نگه داشتن و ماساژ یعنی همون مواردی که خودتون بر اثر تجربه به اونها رسیده اید می باشند. با استراحت و رعایت فعالیتهای بدن در ابتدا، و سپس با شروع  ورزشهای آرام و قوی نمودن عضلات پشت و شکم ( دراین زمینه باید از فرد آگاه برای نوع ورزشها کمک بگیرید  ازجمله پزشک ارتوپد) میتوانید این مشکل را برطرف کنید .

نوع تغذیه و رژیم غذایی شما البته درکاهش درد و سرعت درمان  و بازسازی بافتهای عضلانی و عصبی نقش اساسی ایفا میکند . خام گیاهخواری کامل و یا حداقل تا 85 درصد و همچنین اجتناب از مصرف غلات برای حداقل سه ماه و تا زمان بهبودی کامل به درمان و بهبود شما کمک بزرگی خواهد کرد .

مصرف فراوان سبزیهای مختلف بصورت خام(سالاد) و یا بصورت افشره آنها (آب سبزیها) در تامین ویتامینها، مواد معدنی، و پروتئین نقش مهمی دارند .

افشره سبزیهای سبز خونساز بوده ، بدن را آلکالی نموده و همچنین به تامین پروتئین بدن برای التیام و نوسازی بافتهای عضلانی و عصبی کمک می کنند.

در مورد مصرف اسفند و سیاتیک اطلاعی ندارم . ضرری ندارد که امتحان کنید . در مورد مصرف ویتامین ب1 و یا دسته ویتامینهای ب برای مدت سه تا شش ماه ایرادی نمی بینم .

 ویتامین ث فراوان نیز برای ترمیم بافتهای بدن شما ضروری است که میتوانید آنرا با مصرف سبزیها و میوه ها تامین کنید و یا از مکمل اسکوربیک اسید درمدت التیام و بازسازی استفاده نمائید .

 با آرزوی بهبودی هرچه سریعتر شما

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">