تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

عامل دیگری که غذای حیوانی و سرطان را به هم مرتبط می سازد ، ویتامین دی می باشد که با قرار گرفتن پوست بدنمان  در معرض نور خورشید ساخته می شود. اگر چند بار در هفته و هر بار به مدت پانزده تا سی دقیقه در معرض نور خورشید قرار بگیریم تمام نیازمان برای ویتامین دی به حد کافی تامین می شود ، سپس این ویتامین که عامل حفظ سلول های بدن در وضعیت بهینه است باید فعال گردد. بخشی از ویتامین دی مورد نیاز بدن با در معرض نور خورشید قرار گرفتن و بخشی دیگر از طریق غذا هایی که می خوریم تامین می شود. ویتامین دی موجود در بدن باید توسط کلیه هایمان به شکل فعال در آید و آنچه می خوریم تامین کننده مقدار ویتامین دی فعالِ تولید شده و همچنین خوب عمل کردن ویتامین ساخته شده توسط کلیه ها می باشد. چون شکل فعال ویتامین دی برای حفظ تمامی سلول ها در وضعیت بهینه مهم است اختلال در عمل کرد آن می تواند منجر به ابتلا به بسیاری از بیماری ها گردد. پروتئین حیوانی اغلب جلوی تغییر ویتامین دی به شکل فعالش را می گیرد و اگر مقدار ویتامین دی فعال در بدن کم باشد ، منجر به سرطان پروستات ، سینه ، روده بزرگ و همچنین منجر به پوکی استخوان و بیماری های سیستم ایمنی خودکارِ بدن مانند دیابت نوع یک و یا وابسته به انسولین و بسیاری بیماری های دیگر می شود ، همچنین مصرف مداوم کلسیم زیاد ، محیطی ایجاد می کند که باعث کاهش ویتامین دی فعال می گردد. اکثر پزشکان از این امر آگاه نیستند ، بنابر این هم مصرف انواع لبنیات و هم مکمل های کلسیم را توصیه می کنند با این تصور که دارند خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهند. (ص ۱۰۹)
در عرض های جغرافیایی بالاتر ، شیر و محصولات لبنی و حیوانی مصرف بیشتری دارد و افراد کمتر در معرض نور خورشید هستند. غذا هایی که کلسیم بالایی دارند و پروتئین های حیوانی که تولید کننده ی اسید هستند مانع تبدیل ویتامین دی به ویتامین دی فعال می شوند و این امر منجر به ابتلا به بیماری های سیستم ایمنی بدن می شود.
تعداد زیادی از دیگر امراض سیستم ایمنی بدن ، سازوکاری شبیه به بیماری اِم اِس دارند،  از جمله : زوال عقل ، آلزایمر ، پارکینسون ، بیماری های چشم ، تیروئید ، مفاصل و عضلات. تقریبا هر بافتی در بدن می تواند هدف انحراف سیستم ایمنی قرار گرفته و منجر به یکی از این چهل بیماری مربوط به سیستم ایمنی خودکار بدن شود. (ص ۱۱۴)
📚زمین زمان انسان مزدافر مومنى

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">