تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

🔴🔴🔴 دکتر زرین آذر

✅ سبزیهای سبز دارای آنزیمهایی مشابه آنزیمهای ساخته شده در بدن هستند که هضم و جذب آنها را در بدن آسان نموده در نتیجه با کمترین میزان صرف انرژی بیشترین میزان مواد حیاتی را در اختیار بدن انسان قرار می‌دهند. آنزیمهای آنتی‌اکسیدان موجود در گیاهان از تأثیرات اشعه ی رادیو اکتیو و اشعه‌ی ماوراء بنفش بر بدن انسان می‌کاهند. سبزیهای سبز همچنین در پاکسازی بدن از آلودگی به فلزات سنگین مانند سرب و جیوه نیز کمک می‌کنند. گفته می‌شود که بهترین راه حفاظت بدن در برابر مواد رادیواکتیو مصرف فراوان گیاهان سبز 🥑🥒🍏🍐می‌باشد.
پتاسیم موجود در سبزیها با ایجاد انقباض در روده‌ها به عمل دفع کمک نموده برای افرادی که دچار یبوست می‌باشند معجزه می‌کند. فیبر موجود در این مواد و میزان فراوان آب موجود در آنها نیز به درمان یبوست کمک می‌کنند.

✅ اگر دچار کم خونی هستید به جای مصرف قرص آهن💊 که باعث ناراحتی های گوارشی، سردرد و یبوست می‌گردد🤒 🚽از گیاهان سبز و آب آنها استفاده کنید که هم کلروفیل دارد و خونساز است و هم آهن و منیزیوم که مجموعا یک سیستم کنترل طبیعی جذب آهن بوجود میاورند.
برخی تحقیقات نشان می‌دهند که مواد معدنی ذره‌ای (Trace minerals) در روده‌ی انسان باعث تحریک باکتریهای موجود به تولید ویتامین ب۱۲ می‌گردند و این شاید دلیل آن باشد که گیاهخواران یا گیاهخام خوارانی که بیشترین میزان غذایشان را سبزیهای سبز تشکیل میدهند بطور عموم دچار کمبود ویتامین ب۱۲ نمی‌گردند.
نباید فراموش کرد که سبزیهای سبز را بهتر است بصورت خام، تازه و سبز استفاده کرد.🥗

✅ پ هاش شیر مادران شیرده🍼 برابر پ هاش آب سبزیهای سبز بوده ترکیب غذایی مشابه آنها آب سبزیهای سبز را بهترین جایگزین برای شیر مادر در هنگام از شیر گرفتن کودک می‌نماید. اگر از پوکی استخوان رنج می‌برید روزی دو تا سه لیوان آب سبزیجات سبز مصرف کنید. اگر دچار کم خونی هستید💉، اگر می‌خواهید بدنی سالم داشته باشید💪🏻، اگر می‌خواهید سیستم ایمنی قوی و بدنی آلکالی داشته باشید که شما را در برابر بیماریها بیمه کند سبزیهای سبز مصرف کنید. اگر میخواهید پوستی شفاف و سالم داشته باشید، اگر می‌خواهید جوان بمانید و سبزیهای سبز مصرف کنید. اگر فکر می کنید دچار کمبود پروتئین هستید، اگر می خواهید بدن سازی کنید به جای تسلیم به تبلیغات برای مصرف مواد حیوانی🍗🍤🍳، پروتئینهای حیوانی یا قرصهای استروئید سبزیهای سبز مصرف کنید. به جای مصرف مکمل و قرص و دارو💊 سبزیهای سبز مصرف کنید.

✅ گیاهان سبز را بصورت خام، تغییر شکل نیافته و دست نخورده مصرف کنید که این بهترین فرم مصرف آنهاست. آنها را خوب بجوید تا دیواره ی سلولی آنها شکسته مواد زندگی زای آنها را در اختیار سلولهای بدن خود قرار دهید.👩🏻‍🌾آب‌گیری سبزیها در حقیقت نوعی جویدن آنهاست. گیاهان سبز راابتدا بصورت کامل به میزان فراوان و هر روزه مصرف کنید. اگر نیاز به مصرف بیشتر دارید آنگاه آب آنها را هم به رژیم غذایی روزمره‌ی خود اضافه کنید. بیماری بزرگ قرن ما بیماری کمبود مصرف سبزیها و گیاهان سبز است.
✳️ بله. سالاد یک وعده غذای کامل است🥗😋. کاهو، کلم، جعفری، فلفل سبز، برگ شاهی، بروکلی، جوانه‌های مختلف، خیار🥒 و هر نوع برگ و گیاه سبز☘️ دیگری که در اختیارتان هست را مخلوط کنید بنشینید و این سالاد بزرگ و زیبا و خوشمزه را نوش جان کنید🍃😌. هر لقمه را کامل بجوید و عصاره‌ی حیات بخش و سلامتی زای آنرا به جسم و روان خود هدیه کنید و شکر گزار طبیعت باشید🙏🏻 که معجزه‌ای به نام گیاهان سبز را در اختیار انسان و دیگر موجودات قرار داده است تا حیات ادامه یابد.🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">