تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

«مگر نیست که همه پزشکان و دانشمندان می گویند عمر ما همان عمر شرائین ماست و اگر رگهای بدن بتوانند به همه قسمت های بدن خوب خون برسانند و خوب از عهده تغذیه اعضاء برآیند آدمی عمری بسیار دراز خواهد داشت که قسمت اعظم آن را دوران جوانی تشکیل می دهد. 💫💫💫
آنچه رگها را خراب می کند در درجه اول بالا بودن کلسترول پلاسماست که سابقاً زیادی کلسترول را در انحصار اختلال متابولیسم چربیها و درنتیجه رسوبشان در دیواره شرائین می دانستند.»
«در سال 1964 برابر 1343 در جهان ح پزشکی کشفی به عمل آمد که بواسطه اهمیت زیادش به کاشف آن جایزه نوبل داده شد. به موجب این بررسی معلوم گردید کبد آدمی از اسید استیک کلسترول می سازد (و آنرا) مستقیماً وارد خون می کند!  چون کلسترول ترکیبی است از اسید استیک و این کلسترول است که جدار رگها را آزرده می سازد لذا پرخوری است که بیماری تصلب شرائین و حمله قلبی و خلاصه مرگ را زودرس می نماید! براساس این کشف، انسان هرچه کمتر غذا بخورد طبعاً میزان کلسترول خونش نیز کاهش می یابد و عمر بیشتری خواهد کرد و چنانچه حضرت علی (ع) فرماید : چون گیاهان بیابانی که کمتر تغذیه می شوند محکم و ریشه دار و پابرجاتر است.»
تغذیه طبیعی همراه با اندازه ی نیاز بدن خوردن سلامتی و تندرستی به وجود می آورد.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">