تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مصرف گوشت خام برای انسان ممکن نیست. علاوه بر عدم توانایی ما در جویدن گوشت خام، معدهٔ ما نیز توانایی هضم گوشت خام را ندارد و در صورت مصرف آن به بیماری‌های بسیاری دچار می‌شویم. همچنین طعم و مزه گوشت خام نیز برای ما قابل تحمل نیست. از این رو با افزودن ادویه جات گوناگون این طعم نامطبوع را تغییر می‌دهیم. با این حال، پختن گوشت نیز باعث از بین رفتن بیشتر مواد مغذی و آنزیم‌های آن می‌شود و و از آنجا که طول روده‌های انسان نیز حدود سه تا چهار برابر حیوانات گوشتخوار است، بنابراین گوشت مدت طولانی در بدن باقی می‌ماند که به صورت بالقوه می‌تواند منجر به بروز بیماری‌های مختلف گوارشی، میگرن، دیابت، سرطان، بیماری‌های کبدی، بیماری‌های کلیه و … شود. چربی اشباع شدهٔ موجود در گوشت نیز برای انسان بسیار مضر است و با رسوب در رگ‌ها، باعث بروز بیماری‌های فشارخون و بیماری‌های قلبی می‌شود.
در مقابل، مصرف گیاهان خام هیچکدام از مشکلات مذبور را به همراه نمی‌آورد.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">