تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

غذای انسان

بزرگترین قدمی که می‌توانید در بهبود وضع سلامت خود بردارید این استکه مصرف کلیه مواد حیوانی مانند گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و لبنیات را کاملاً حذف کرده یا به حداقل ممکن برسانید (ماهی یکبار). هیچ تغییر غذایی دیگر نمی‌تواند به این اندازه بر بدن و سلامت شما تأثیرات مثبت داشته باشد.
بهترین رژیم غذایی برای سلامتی رژیم غذایی گیاهی بخصوص مصرف گیاهان بصورت خام می‌باشد.
سبزیها و میوه‌ها نه تنها زیباترین محصولات طبیعت می‌باشند بلکه کاملترین غذا نیز محسوب می‌گردند. سبزیها و میوه‌ها بهترین و عالی‌ترین نوع ویتامینها، مواد معدنی، هدیدراتهای کربن، پروتئین و چربی را همراه با عوامل ضد سرطان و ضد بیماری مانند آنتی‌اکسیدانها، فیتوکمیکالها و آنزیمها در کنار فیبر غذایی و آب فراوان در خوشمزه‌ترین، دلچسب‌ترین و لذیذترین عطرها و طعمها به ساده‌ترین، سبک‌ترین و آسان هضم‌ترین فرم ممکنه برای بدن انسان به ما عرضه می‌کنند.
میوه‌ها و سبزیها براستی هدیه‌های آسمانی هستند.
تغییر غذایی بزرگترین عامل سلامتی است. غذای ساده، سبک، طبیعی و آسان هضم کمترین میزان انرژی برای هضم و جذب را مصرف نموده و در نتیجه کمتریین فشار را بر انرژی حیاتی بدن وارد نموده به بدن فرصت پاکسازی و ترمیم و در نتیجه مقابله با بیماری و تأمین سلامتی را می‌دهد.
بزرگترین بیماری قرن ما بیماری کمبود مصرف سبزیها و میوه‌های خام در غذای روزمره است.
این مائده‌های بهشتی را در طبیعی‌ترین و کامل‌ترین فرم خود مصرف کنید و تأثیرات آنرا در روحیه با نشاط، انرژی فراوان، بشاشیت پوست و مو و سلامت بدن خود مشاهده کنید و لذت ببرید.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">