تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

سوال: درود بر شما. من مردی 50 ساله و مبتلا به بیماری سیروز کبدی هستم. سینه و طحال من بزرگ شده است و بطور مدام احساس ضعف و خستگی دارم. مدتی عادت به مصرف مشروبات الکلی داشتم. علت ابتلای من به این بیماری ها چیست؟ آیا با خام گیاه خواری می توانم این بیماری را کنترل و درمان کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ:

بله این بیماری با تغذیه طبیعی بطور کامل قابل درمان است. سیروز کبدی  (Cirrhosis of the liver) در اثر تخریب بافت کبدی و اختلال در عملکرد طبیعی کبد به وجود می آید. این بیماری می تواند مادرزادی هم باشد. ابتلا به این بیماری باعث ضعف کبد در ساختن پروتئین ها و تنظیم هورمون ها می شود و کبد در تصفیه بدن از سموم و داروها باز می ماند. ادامه این وضعیت می تواند تهدید کننده زندگی باشد. مردان بیشتر از زنان به این بیماری دچار می شوند. ابتلا به بیماری سیروز کبدی بیشتر به علت سبک زندگی ناسالم و تغذیه غیر بهداشتی به وجود می آید.

ابتلا به هپاتیت B,C و هپاتیت خود ایمن هم از عوامل بیماری سیروز کبدی هستند. اصلی ترین علت ابتلا به بیماری سیروز کبدی مصرف مشروبات الکلی و دریافت بیش از حد اسید های چرب اشباع است. در گزارش گایتون: « بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) شایع ترین علت ایجاد کننده بیماری کبدی در بسیاری از کشورهای صنعتی از جمله ایالات متحده می باشد و معمولاً با چاقی و دیابت قندی نوع 2 همراه می باشد.»

هموکروماتوز (Hemochromatosis)، سیروز قلبی و انسداد مجاری صفراوی، سموم محیطی و مصرف طولانی مدت داروهای شیمیایی است. علت بیماری ویلسون انباشتگی مس در بافت های قرینه، مغز و کلیه هاست و علت بیماری هموکروماتوز هم تجمع بیش از حد آهن در بافت مخاط روده، قلب، پانکراس، کبد، پوست و غدد داخلی است.

 

نشانه های شایع این بیماری، بی اشتهایی، کاهش وزن، تهوع و استفراغ، اسهال، خواب آلودگی، ادرار زرد و قهوه ای،تجمع مایع در شکم و پاها، بزرگ شدن سینه در مردان، بزرگ شدن طحال، احساس ضعف و خستگی، زردی چشم و پوست، ریزش مو و کما و اغما ست. علاوه بر وجود طیفی از نشانه های بالینی، این بیماری از طریق گرفتن آزمایش خون، سونوگرافی و بیوپسی هم قابل تشخیص می شود.

از آنجا که علل بیماری می تواند بیماری های زمینه ای مانند هپاتیت، چاقی، دیابت و مصرف الکل، مصرف داروهای شیمیایی و یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی باشد، تغییر سبک زندگی و اصلاح تغذیه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری و نیز درمان آن بسیار حائز اهمیت است. این بیماری در مراحل اولیه نیاز به درمان فوری دارد. در صورت عدم درمان، عوارض احتمالی بیماری می تواند باعث سمی شدن بدن به علت انباشتگی  و عدم تخلیه آمونیاک و دیگر مواد سمی از بدن، ناتوانی جنسی و شکل گیری تومورهای سرطانی (سرطان کبد) باشد.

روش های پیشگیری و درمان شامل، درمان بیماری های هپاتیت و دیابت، کاهش فشار خون، کاهش وزن اضافی، خودداری از مصرف الکل، خودداری از مصرف داروهای شیمیایی و یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی، خودداری از تغذیه ناسالم (همه فراورده های حیوانی و فراورده های غذایی فراوری شده) و اصلاح سبک زندگی است. بیماری های زمینه ای دیابت، هپاتیت، افزایش فشار خون و افزایش چربی با در پیش گرفتن روش تغذیه طبیعی به سرعت قابل درمان هستند. تغییر در سبک زندگی و اصلاح روش تغذیه از نوع خام گیاه خواری تنها روش درمان بیماری بدون هیچ گونه عوارض احتمالی جانبی است. خام گیاه خواری کنید و سلامتی را به بدن خود بازگردانید.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">