داستان ترتیب بحرانها و معادله اینه
دوباره نگاهی ژرف به طومار ساختار جامعه فردا میکنیم
سبب های بدبختی عصر پیشین و سبب های خوشبختی عصر پسین
ساختار مثبت و منفی گیاهخوارخواهی چیست؟
به طور خلاصه تعریف داستان ترتیب
بحران ها چنین است: در آغاز بحران های جامعه جنبه اخلاقی دارند، سپس سلامتی
را نابود میکنند و آنگاه اقتصاد کشور را افتضاح خواهند کرد. فرمول ریاضی
آن چنین است: {حاصلضرب کرد در تن میشود اینه!} اگر خوب کرد در تن درست ضرب
شود مساوی با بیش اینه میشود. ولی اگر بد کرد در تن خراب ضرب گردد مساوی با
کم اینه میشود. بنابراین اقتصاد از حاصلضرب اخلاق در سلامتی حاصل میگردد.
پس ریشه شناسی واژگان ما را به این معادله ریاضی {کرد * تن = اینه}
میرساند. به طور کلان برای ساختمان جامعه، تنها چهار جنبه "اخلاق و سلامتی و
اقتصاد و تکنولوژی" را میتوان مهم دانست.
رفتار + جسم = خوراک
اقتصاد مساوی حاصلضرب اخلاق در سلامتی استحاصل ضرب کرد در تن میشود اینه
کرد * تن = اینه
خوب کرد * تن درست = بیش اینه
بد کرد * تن خراب = کم اینه
بنابراین : اقتصاد = اخلاق ضربدر سلامتی ضربدر تکنولوژی
بنابراین : اقتصاد = اخلاق ضربدر سلامتی ضربدر تکنولوژی
دوباره نگاهی ژرف به طومار ساختار جامعه فردا میکنیم
طومار ساختار جامعه فردا = بخش
سرگردان {خدا شناس + نماز گذار} + بخش سنتی {مردم سالار + آزاد + برابر +
برادر} + بخش نوین {گیاه خوار+ کشاورز + نا آموخته + بی شمشیر + خوراک خام +
روزه آب + بی دارو + آخشیج سوخت} + بخش پایانی {اشتراک آفرین + ملکه
محور + یگانه پول + یگانه زبان + جهانی}. مخالفت با جامعههای کنونی "توده گوشتخوار، نا حیوانی فروگذار مردم
سالاری؛ دام پرور سپس آموخته و شمشیر زن، اجاق پخت ساز سپس فن شناس پزشکی و
دارو ساز، پابرجا بر سنگواره سوخت ها سپس آلودگی محیط و گرمایش کروی" در کشورهای قاره
های سیاره زمین با امید دستیابی به ساختمان جدید "توده گیاهخوار، حیوانی
فروگذار مردم سالاری؛ کشاورز سپس ناآموخته و بی شمشیر، خوراک خام سپس روزه
آب و بی دارو، پابرجا بر آخشیج سوخت ها سپس خطرات محیطی و سبزینگی کروی" به طوری
فرهنگساخته و قانونمند برای دوری از داستان ترتیب بحران ها که میگوید: در
آغاز بحران های جامعه جنبه اخلاقی دارند، سپس سلامتی را نابود میکنند و
آنگاه اقتصاد کشور را افتضاح خواهند کرد.
طومار ساختار جامعه = بخش سرگردان + بخش سنتی + بخش نوین + بخش پایانی.
طومار
ساختار جامعه فردا = خدا شناس + نماز گذار + مردم سالار + آزاد + برابر +
برادر + گیاه خوار + کشاورز + نا آموخته + بی شمشیر + خوراک خام + روزه آب +
بی دارو + آخشیج سوخت ها + اشتراک آفرین + ملکه محور + یگانه پول + یگانه زبان + جهانی.
طومار
ساختار جامعه دیروز = نادان + سر کش + فرد سالار + اسیر + کمتر + دشمن +
گوشت خوار + دام پرور + آموخته + شمشیر زن + اجاق پخت ساز + فن شناس پزشکی +
دارو ساز + سنگواره سوخت ها + مالکیت پسند + شاه محور + چند پول + چند زبان + کشوری.
سبب های بدبختی عصر پیشین و سبب های خوشبختی عصر پسین
سبب های بدبختی توده های گوشتخوار
در عصر پیشین عبارتند از {دام داری دینی برای انسان گوشتخوار، لوله کشی گاز
برای انجام برشتن و جوشاندن، دانشگاه پزشکی برای فن شناسی پزشکی و
داروسازی}
سبب های خوشبختی توده های گیاهخوار
در عصر پسین عبارتند از {دام پروری سکولار برای انسان گیاهخوار، سیم کشی
برق برای انجام پسابش و گرمایش، دانشگاه پزشکی برای روزه آب و بی دارو}
بررسی ما نشان میدهد که سه علت قبلی
که ساختار مردم سالاری را با بحران های مالی گرفتار میکرده، چنان میتواند
واژگونی سپس بازسازی بشود که سه علت بعدی متضاد بدست آید! آنگونه که مژده
رهایی از بحرانهای مالی را بدهد.
ساختارشناسی مردم سالاری برای توده ها
گیاهخوار خواهی مردم سالار چیست؟
ساختار ضد گیاهخوار خواهی = { توده گوشتخوار: نا حیوانی فروگذار مردم سالاری؛ دام پرور سپس آموخته و شمشیر زن، اجاق پخت ساز سپس فن شناس پزشکی و دارو ساز، پابرجا کننده بر سنگواره سوخت ها سپس آلودگی محیطی و گرمایش کروی. }
جامعه گیاهخوار خواه = { توده گیاهخوار: حیوانی فروگذار مردم سالاری؛ کشاورز سپس نا آموخته و بی شمشیر، خوراک خام سپس روزه آب و بی دارو، پابرجا کننده بر آخشیج سوخت ها سپس خطرات محیطی و سبزینگی کروی. }
بنابراین از "حیوانی فروگذار مردم سالاری" است که بایستی به "گیاهخوار گرا مردم سالار" دستیابی کنیم. امضای شما ...
معرفی فراوانکارهای جامعه برای
برآوری نیازهای افراد
بخش های گوناگون کشورداری برای یک عدد
کشور عبارتند از: خوراک، پوشاک، مسکن، شرکتهای بازرگانی، جابجایی، ارتباطات،
بهداشت، بازی، ورزش، جستجوی دانش و نوآوری فنی، بیمارستان، زندان، ازدواج، وسایل
رفاهی، منابع سوخت و روشهای نیرو رسانی و مانند آن.
برآوری نیازهای کشور به چهار فراوانی نیاز
دارد. فراوان کردن گیاهان و حیوانات و فنون و میکروبها! که ما اینکار را فراوانکاری
یعنی آوردن فراوانی میدانیم. بنابراین فراوانکارهای جامعه عبارتند از {کشاورزی،
دامپروری، میکروبافزونی، فناوری} که هر کدام از آنها چیزی را فراوان میکنند تا
همگان در آسایش بمانند. فراوانکارهای جامعه به ایجاد فراوانی در {گیاه، حیوان،
میکروب، فن} پرداخته تا هرکسی بتواند با خیال آسوده، سهم خودش را بردارد و فریاد
نکند.
پشتیبانهای
ساختار منفی گیاهخوارخواهی عبارت از این عاملها هستند {ادیان الهی،
کارخانههای تولیدی، دانشگاههای علوم پزشکی، شرکتهای ملی گاز و نفت} که
آنها را "سونما" تعریف میکنیم. سونماها با همکاری یکدیگر، علتهای ساختار
منفی شامل {دام پرور، اجاق پخت ساز، سنگواره سوختها} را میسازند که ما
آنها را "سو" میدانیم. سوها همان علتهایی هستند که معلولهای درشت شامل
{آموخته و شمشیر زن، دارو ساز و فن شناس پزشکی، آلودگی محیطی و گرمایش
کروی} را به وجود میاورند که آنها را "حالت" میشناسیم. حالتها نیز به
معلولهای ریز دیگری شامل {زندان رو و بی کار، خودرو خراب و خانه خراب،
پیچیده بیمار و کم عمر، بیمارستان گستر و خالی پول، نا زیست شد و گوناگون
کاستی، بد رشد و همه نیست} تبدیل میگردند که شایسته است آنها را به نام
"پیامد" بدانیم.
از
اینرو چنین داستانی داریم که {سونماها سپس سوها سپس حالتها سپس پیامدها}
به دنبال هم رخ مینمایند. البته اگر ما بتوانیم سونماهای مخالف آن را پدید
بیاوریم، آنگاه میتوانیم مسیر دیگری را برویم.
پشتیبانهای
ساختار مثبت گیاهخوارخواهی عبارت از این عاملها هستند {حکومت سکولار،
بیانیه جهانی پیمان پرهیز، آموزش پرورش گیاهخوار، شرکت ملی خورشید و هسته}
که آنها را سونما تعریف میکنیم. سونماها با همکاری یکدیگر، علتهای ساختار
مثبت شامل {کشاورز، خوراک خام، آخشیج سوختها} را میسازند که ما آنها را
سو میدانیم. سوها همان علتهایی هستند که معلولهای درشت شامل {نا آموخته و
بی شمشیر، بی دارو و روزه آب، خطرات محیطی و سبزینگی کروی} را به وجود
میاورند که آنها را حالت میشناسیم. حالتها نیز به معلولهای ریز دیگری
شامل {بی زندان و کار گر، خودرو سوار و خانه ساز، ساده بیمار و بیش عمر، نا
بیمارستان گستر و پر پول، زیست شد و گوناگون فزونی، خوب رشد و همه هست}
تبدیل میگردند که شایسته است آنها را به نام پیامد بدانیم. از اینرو اگر
بتوانیم سونماهای جدید ساختار مثبت گیاهخوارخواهی را در کشورهای قارهها
پدید بیاوریم، آنوقت توانستیم اجتماعات جامعههای آنها را به گیاهخوارگرای
مردمسالار را پیشرفت بدهیم.
حالا
موقع آنست که از شما بپرسیم برای فراهم کردن ریشههای ساختار مثبت
گیاهخوارخواهی شامل {حکومت سکولار، بیانیه جهانی پیمان پرهیز، آموزش پرورش
گیاهخوار، شرکت ملی خورشید و هسته} که سبب ارتقای رژیم جمهوری دینی به به
نظام وجتاریانیست دموکراتیک میگردد چه نهادهایی را پیشنهاد میکنید؟ نهادها
شامل {مکان و برنامه} هستند. هر اندازه که در تاسیس نهادها برای این
ریشهها کوشش بکنیم، در دستیابی به حکومت وجتاریانیستی پیروزتر میباشیم.
اگر
بهینه ساختن اقتصاد کشورهای قارههای کره زمین هدف ما باشد پس راهبرد آن،
وجتاریانیستی کردن نظامهای سیاسی آنها خواهد بود. فرهنگ سازی و قانون
آوری، راههای اساسی دستیابی به اینگونه جامعه آرمانی است.