تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پرسش اول: گیاهخوار کیست؟  او کسی است که به هر دلیلی، خوردن گوشت جانوران جنگل را، برای همیشه کنار بگذارد. فهمیدگی پرهیز از کشتن و ناروا دانستن مصرف گوشت جانوران جنگل، از قدیم، در میان پدران و پیشوایان و پیامبران، دیده شده است. امروزه گوشت جانوران جنگل مانند مرغ و ماهی و گاو و گوسفند و خوک و شتر را در فروشگاههای شهرهای کشورها می‌فروشند که دولتهای کنونی بایستی توزیع آنها را قدغن کنند.

  پرسش دوم: حیوانی‌فروگذار چه ارزشی است؟ اگر کسی بهره برداری از حیوانات را، نوعی ستمگری انسان بر طبیعت بداند،‌ او باورمند به کاهش یا توقف دام پروری حیوانات، بخصوص بستن کشتارگاهها، میشود. حیوانی‌فروگذار، کسی است که در زندگی خودش، محصولات جانوری و خدمات حیوانی مانند خوراک آبگوشت جانوران جنگل، املت تخم مرغان آسمان، شیرآوردهای پستانداران بیابان، کفش و کیف چرمی، خز و پالتوی پوستین، پوشاک پشم گوسفند، و خودروهای حیوانی مانند اسب و شتر و فیل را، کنار گذاشته و بجای آنها از کشاورزی و فناوری استفاده میکند. حکومت دینی با اجتماعات مذهبی، در گذار تاریخی، به جامعه‌ای مردم‌سالار دست یافتند. همینطور، جامعه مردم‌سالار به دنبال تکامل اخلاق، به جامعه‌ای حیوانی‌فروگذار، پیشرفت می‌نماید.

  پرسش سوم: برنامه خوراک خام چیست؟ خوراک خام، برنامه‌ای برای درمان بیماریها به روش بازسازی خوراک است. در این برنامه، شما همه گونه فرآورده حیوانی مانند گوشت و تخم مرغ و شیر و لبنیات و تمامی غذاهای پخته شده مانند آش جوشیده و نان‌ برشته و سرخ کرده‌ها و سموم شیمیایی را کنار میگذارید. در خوراک خام، تنها به خوردن میوه‌ها و سبزیجات و سالادهای خام بسنده می‌کنید ولی بدانید که بایستی در مقابل نشانه‌های پاکسازی، شکیبا مانده و هیچ دارویی را، مصرف نکنید.

  پرسش چهارم: برنامه روزه آب چیست؟ روزه آب، برنامه‌ای برای درمان بیماریها به روش پرهیز از خوردن می‌باشد. در این برنامه، شما به مدت یکماه، هیچ وعده غذایی را ندارید و هیچ خوراکی را نمیخورید. بلکه در تمامی روزها تنها با مصرف هشت لیوان آب خالی البته همراه با مصرف اجباری نوشیدنیهای گیاهی مانند آبمیوه به اندازه یک یا دو لیوان در روز، زندگی می‌کنید تا چربی‌های جسم شما ذوب شوند و وزن شما کاهش یابد.

  پرسش پنجم: آخشیج سوخت‌ها کدام هستند؟ تا کنون مردم جهان، از سوختهای سنگواره‌ای مانند گاز، نفت و ذغال، و بنزین و هیزم، استفاده میکردند. اما در آینده، از آخشیجهایی مانند خورشید و اتم، و باد و دریا، سوخت میگیرند تا نیروی برق را تولید بکنند. به بیان دیگر، آیندگان بجای لوله‌کشی گاز در مناطق شهری، تنها با سیم‌کشی برق و مصرف نیروی برق، زندگی میکنند.


با امید به تندرستی شما و پشت گرمی به آفریدگار یکتا

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">