تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱ - انسان مانند سایر میوه خواران آب را قورت میدهد در حالی که گوشت خواران لیس میزنند و گیاهخواران و علف خواران میمکند.
انسان مانند سایر میوه خواران بدون حرکت دادن سر می تواند فک خود را علاوه بر بالا و پایین به چپ و راست هم حرکت دهد درحالی که گوشت خواران فقط به بالا و پایین قادرند.
همچنین انسان همانند گیاهخواران قابلیت نشخوار کردن ندارد.

٢- شباهت دندان انسان به میوه خواران است و دارای دندانهایی با ظرافت چند بعدی است در حالی که دندان گوشت خواران تیز و شمشیری است و فرم دندان های گیاهخواران آسیابی تر است و کمی با انسان تفاوت دارد.

٣- میوه ها راحت هضم میشوند و یک معده ی معمولی و روده ی متوسط مانند روده ی میمون به طول روده ی کوچک(۷ متر) و روده ی بزرگ(۱/۵ متر) برای هضم کافی است.
اما گوشت خواران نیازمند معده و روده ی خشن با پرزهای قوی ، قدرت بالا و آنزیم های مورد نیاز برای جذب مانند روده ی کوتاه ببر هستند و گیاه خواران مانند: گوسفند ،بخاطر جذب دقیق انرژی از گیاهان نیازمند روده ی بسیار بلند که گاهی تا ٣٠ برابر قدشان است ،هستند.

٤- عضلات معده انسان ظریف و نرم است در حالی که عضلات معده گوشت خواران خشن و پولادین است و ده برابر بیشتر از معده ی انسان جوهر نمک دارد که برای هضم وحل کردن گوشت واستخوان نیاز است درنتیجه انسانهایی که گوشت غذای اصلی آن هاست بیشتر اوقات دچار یبوست(عامل بیشتر بیماریها) هستند گیاهخواران نیز دارای معده ی چندلایه و نشخوار کننده هستند ،به دلیل اینکه هضم و جذب کامل بسیاری از گیاهان سخت تر از میوه هاست و کالری کمتری دارد وگیاهخواران برای رسیدن به کالری مورد نیاز بدنشان حجم غذای بیشتری از میوه خواران دارند.

٥- گوشت دارای ازت زیادی است که دفع آن برای بدن انسان بسیار سخت است و باعث نقرس و بیماریهای کبدی می شود، بوی بد دهان و بعضی از سردردها دلایل وجود ازت زیاد در مایعات بدن است ، همچنین بسیاری از سبزیجات اگزالات و مواد زمینی دارند ، که برای گیاهخواران مفید و برای انسان مضر است.
٦- گوشت خواران برای تامین تمام مواد مورد نیاز بدن خود گوشت ،پوست ،چربی و استخوان شکار خود را خام میخورند اما انسان نمی تواند ،درنتیجه کلسیم مورد نیاز برای هضم و جذب گوشت خورده شده را از استخوان خویش میگیرد و اینجاست که تنها موجودی که پوکی استخوان میگیرد ، مچاله میشود و بی دندان میمیرد انسان است.

٧- چاک دهان انسان کوچک است در حالی که چاک دهان گوشت خواران بسیار باز است همچنین فرم پوزه و آرواره انسان با گیاهخواران چهار دست و پا هم تفاوتهای شاخصی دارد.

٨- چربی گوشت به زحمت از بدن انسان دفع می شود و دارای کلسترول است از این رو چربی و پروتئین دیر هضم گوشت و شیر حیوانات در شکم ، پهلوها ،سینه ،باسن و…انباشته شده و در رگها انسداد و تصلب شرائین را به همراه دارد
٩- حیوانات گوشت خوار قادرند به سرعت بدوند و حیوان در حال گریز را گرفته و بدرند ولی انسان میوه خوار برای بالارفتن از درختان و چیدن میوه ها و دانه ها توانا است ، همچنین انسان همانند گیاهخواران چهار دست و پا مثل آهو که با سرعت بالایی میدود نیست و سر به پایین تغذیه نمیکند.

١٠- چشم گوشت خواران می تواند در شب ببیند، در ضمن گشاد و تنگ شدن مردمک چشم آنها عمودی است درحالی که در  گیاه خواران این چنین نیست اما میوه خوارانی همچون انسان از هوشیاری نسبی در شب برخوردارند.

١١- گوشت خواران می توانند بوی حیوانات دیگر را از فاصله های دور حس کنند ، این حالت را انسان در مورد حس کردن و تشخیص کیفیت میوه ها دارد همچنین بوی بدخویش و یا همنوعان به دلیل تغذیه غلط را میفهمد ، گیاهخواران نیز در شناخت علوفه متبحر هستند.

١٢- انسان میوه خوار هوشیار دوست دارد میوه ها را به صورت خام مصرف کند در حالی که نه میل دارد و نه می توانند گوشت را خام بخورند و گوشتخواران و بیشتر گیاهخواران هم نسبت به مصرف میوه ها هیچ درک و حسی ندارند.
١٣- میوه های خام از خواص شفا بخشی و دفع سموم برخوردار هستند ، بر عکس گوشت و فراورده های حیوانی ناقل بسیاری از بیماری ها، انگلها ، کرمها و میکروبها برای میوه خواران هستند.

١٤- فرم دست و انگشتان انسان دلالت بر میوه خوار بودن دارد، در غیر این صورت باید چنگال تیز و برنده داشت یا همانند گیاهخوران دارای سم بود‌ و در هنگام خوردن از دستانش استفاده نمیکرد ، حتی استفاده از قاشق و چنگال رفتاری غیر طبیعی است.

١٥- میوه خوران برای کنترل دمای اضافه بدن خود کمی عرق میکنند ولی گوشت خواران زبان را بیرون آورده و به سرعت نفس میکشند.    شاد باشید.          

 

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">