تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


چرا برخی با مصرف میوه و سبزی دچار ناراحتی می‌شوند؟

برخی افراد به این فکر می‌کنند که آیا با خام گیاهخواری بیمار نمی‌شویم؟ نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، این است که با توجه به مصرف سموم مختلف و هم چنین آلودگی‌های بسیار در روند تولید میوه‌جات و گیاهان، باید آنها را قبل از مصرف به خوبی بشوییم. با این حال، مواد و ویتامین‌های مختلفی که در گیاهان وجود دارند در تقویت سیستم ایمنی بسیار تأثیرگذارند.

با این وجود، ممکن است برخی افراد واقعاً با مصرف میوه و سبزی خام دچار مشکلات گوارشی شوند. دلیل عمده آن است که سیستم گوارشی آنها در اثر سال‌ها تغذیهٔ نادرست و عدم مصرف غذاهای طبیعی دچار اختلال شده است.


با این وجود تقریباً همهٔ افراد -به خصوص افراد میانسال و مسّن،- با تغییر رژیم غذایی به سوی گیاهخواری و یا خام گیاهخواری، چند روزی دچار مشکلاتی مانند سردرد، معده درد، حالت تهوع و غیره می‌شوند و دلیل آن هم پاکسازی بدن از سموم مختلفی است که در طول سالیان مختلف در بدن جمع شده‌اند. اما جای نگرانی نیست، پس از سپری شدن دوره این مشکلات موقتی، وضعیت سلامت جسمی و روحی بسیار بهبود می‌یابد. اما در صورت بازگشت به رژیم پیشین، نه تنها هیچ کدام از بیماری‌ها بهبود نمی‌یابد، بلکه روز به روز بدتر می‌شود.

در بخش دوم این مقاله که به زودی منتشر می‌شود، به جزئیاتی در خصوص مصرف میوه‌جات در رژیم خام گیاهخواری و فواید این رژیم برای انسان پرداخته شده است. به علاوه توصیه‌هایی برای افرادی که قصد شروع و یا امتحان این رژیم را دارند در بخش دوم این مقاله قرار داده شده است.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">