تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

❤️🌿🌹اگر میخواهید دارای اندامی زیبا و متناسب باشید باید مدتی #صبحانه ی خود را ترجیحا  فقط به #میوه ها اختصاص دهید و تا ظهر غذای دیگری نخورید و بهترین میوه برای این رژیم ، مرکبات ، انواع آلو ، گوجه ، گلابی و میوه های تازه هستند.

❤️🌿🌹 وقتی شما برای مدتی صبح ها فقط میوه همراه با لیموترش بخورید متوجه خواهید شد که چربی های اضافی ذخیره شده در شکم و قسمت های دیگر بدن کمتر می شود و با شادابی که بدست می آید توانایی انجام ورزش را هم خواهید داشت.

❤️🌿🌹وقتی شما در هنگام صبح، میوه و مخصوصا میوه های ترش (البته ترشی میوه ها باید در حد اعتدال باشد) می خورید غذایی خورده اید که بهترین ویتامین ها، املاح و فلزات را دارند که در عمل ساختن و ترمیم بافت ها و سلول های مختلف دخالت دارند.فقط قند ها و چربی ها هستند که در بدن به صورت بافت ذخیره چربی در می آیند، چون این میوه ها قند کمی دارند و فاقد چربی هستند در طول روز برای سوخت و ساز بدن از ذخیره های بدن استفاده خواهد شد.
❤️🌿🌹تمام میوه های شیرین و کم چرب برای رژیم های غذایی توصیه شده اند.میوه ها علاوه بر املاح معدنی که دارند و در سوخت و ساز بدن (متابولیسم) نقش مهمی ایفا می کنند اعمال دیگری را بر روی دستگاه های مختلف بدن دارند و بعضا به عنوان داروی در معالجه بیماری ها مورد استفاده قرار میگیرند.

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">