تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی تنها راه پیشگیری و درمان تمام بیماریهای بشریت است که بدون دارو و کمترین زمان و هزینه موثر است.

تغذیه طبیعی یا خام گیاه خواری

تغذیه طبیعی یعنی مصرف کلیه میوه ها و سبزیها و دانه های گیاهان بصورت طبیعی و دست کاری نشده ، یا همان گیاهخواری و یا خام گیاهخواری بهترین روش پیشگیری و درمان تمام بیماریهای انسان می باشد.این روش بدون داروست و در کمترین زمان و هزینه ، نتیجه صد در صدی را به ارمغان می آورد.
این نصیحت بشنو از من ای عزیز
قرص و دارو را تماماً دور ریز
درد خود با میوه ها درمان نما
کار مشکل را بسی آسان نما
سیب و انگور و انار و میوه جات
هم غذا هستند و هم راه نجات
حج علی علی پور

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آشنایى با برخى اصطلاحات آزمایش پزشکى :👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾

اصطلاحات_آزمایشگاهی

🔺CBC :
 ✅مخفف COUNT BLOOD CELL است و اشاره به شمارش و اندازه گیری تمام مقادیر قابل اندازه گیری و قابل محاسبه خون دارد. که شامل :
🔹MCV-MCH-PLT-HGB-HCT – RBC – WBC - MCHC-MPV-RDW
...............
🔺WBC :
✅مخفف CELL BLOOD WHITE است و اشاره به تعداد و شمارش سلولهای سفید خون داردکه شامل نوتروفیل – منوسیت – لنفوسیت – بازوفیل – ائوزینوفیل می شود.
...........
🔺RBC :
✅مخفف CELL BLOOD RED است و منظور از آن تعدادگلبولهای قرمز خون می باشد.
...........:::::
🔺HGB :
✅مخفف HEMOGLOBIN است و منظور از آن میزان رنگدانه خون انسان است که مقدار آن در خون نشاندهنده کم خونی یا پرخونی و یا طبیعی بودن خون فرداست .
...........
🔺MCH :
 ✅مخفف و مختصر شده HEMOGLOBIN OF CELL MEAN است و بیانگرمیزان متوسط هموگلوبین درهر سلول است.براساس واحد پیکوگرم بیان میشود.
..........................
🔺MCHC :
✅مخفف و مختصرشده برایCONCENTRATION HEMOGLOBIN CELL MEAN است و بیانگرمیزان غلظت متوسط هموگلوبین در سلول قرمز است. این اندکس گلبول سرخ با میزان رنگدانه هموگلوبین مرتبط است و به اصطلاح گلبول سرخ راهایپرکرومو یاهیپوکروم می گویند.
........................................
🔺RDW :
✅مخفف و مختصر شده برایWIDTH DITRIBUTION CELL BLOOD RED است . اندازه این عبارت نشاندهنده میزان یکنواختی و یا عدم یکنواختی اندازه گلبولهای سرخ خون است. که هر چه این عدد کمتر باشد به معنی آنست که گلبولهای سرخ خون یکدست تراست از نظراندازه و برعکس اگر این عدد بزرگتر باشد نشانه عدم یک دست بودن گلبولهای سرخ خون است و مرتبط با بعضی بیماری ها ست. برای شک به آنیزوسایتوزیس و پویکیلوسایتوزیس می توانید به سراغ این اندکس گلبول سرخ بروید.
...............
.🔺Lym :
 ✅مخفف و مختصر شده برای کلمه LYMPHOCYTEاست که از نظرتعدادازگلبولهای سفید مهم خون میباشد وکاهش یا افزایش در میزان این سلول خونی هم مرتبط با بیماری های غالبا ویروسی است اگرچه با بیماری های دیگری نیزمرتبط است.
.......................
🔺NEU :
✅مخفف و مختصر شده برای کلمه NEUTROPHIL است که ازدیگرگلبولهای سفید مهم خون است و افزایش وکاهش در تعداد آن مرتبط با بیماری های غالبا عفونی و باکتریایی می باشد اگرچه با بیماریهای دیگری نیزارتباط دارد.
......................
🔺BUN:
✅مخفف و مختصر شده NITROGEN UREA BLOOD است سنجش این پارامتر سرمی برای ارزیابی عملکرد کلیه بسیار مفید است . اوره یک محصول فرعی است که از متابولیسم پروتئین ها درکبد تولید می شودو در واقع ضایعات ناشی از مصرف پروتئین ها بصورت اوره ازکلیه ها دفع میگردد بنابراین شاخص خوبی جهت بررسی عملکردکلیه میباشد.
...............................
🔺Cr :
✅مخفف و مختصر شدهCREATININE است این جسم آلی در بدن از ماده ای به نام کراتین فسفات حاصل میشودکه در عضلات تولید میگردد. مقدار این جسم در بدن افراد مختلف بستگی متناسب با توده عضلانی فردداردمثلا در نوزادان کمترودر مردان بالغ با توده عضلانی زیاد بیشتر. از این تست به کمک تست BUN جهت عملکردکلیه استفاده میشود.

 

  • علی علی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">